دوچرخه‌سواران نجف‌آبادی راهی مشهدالرضا شدند

مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد گفت: در آستانه شهادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) هفتمین تور دوچرخه‌سواری ولایت عشق با حضور مسئولان محلی در کنار مزار شهید محسن حججی به سمت مشهد مقدس حرکت کرد.

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه شهادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، هفتمین تور دوچرخه‌سواری ولایت عشق با حضور مسئولان محلی از یادمان شهدای نجف‌آباد در کنار مزار شهید محسن حججی، به سمت مشهد مقدس حرکت کرد.

وی افزود: مدیریت اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد با همکاری گروه دوچرخه‌سواری پرواز، کانون خدمت رضوی شهرستان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره ورزش و جوانان برای برگزاری تور دوچرخه‌سواری هفت روزه به مقصد شهر مقدس مشهد اقدام کرده است.

مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: مسافران این تور هفت روزه در مسیر هزار و ۴۰ کیلومتری از شهرهای میمه، قم، نور، جویبار، گلوگاه، آزادشهر می‌گذرند و پس از هفت روز رکاب زدن خود را به مشهد مقدس می‌رسانند تا نایب‌الزیاره همشهریان باشند.

حیدری ادامه داد: این هفتمین سال است که این تور دوچرخه‌سواری نایب‌الزیاره مردم ولایت‌مدار نجف‌آباد است و امسال مسیر جدیدی برای این تور دوچرخه‌سواری تعریف شده است.

وی با بیان اینکه اجرای صلوات خاصه امام رضا (ع) توسط خادم‌یاران کانون خدمت رضوی شهرستان پس از سخنان نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی و شهردار نجف‌آباد بدرقه راهشان شد، گفت: در سال‌های گذشته این تور دوچرخه‌سواری مسیر جاده گرمسار را برای رسیدن به شهر مقدس مشهد طی می‌کرده است که امسال به دلیل گرمای هوا مسیر خنک‌تری پیشنهاد شد.

کد خبر 606845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.