بهره‌برداری از پل فولاد اهواز طی چند روز آینده

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با انجام اقدامات تکمیلی پل ششم به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به سرقت آهن‌آلات به کار رفته در پل ششم و ایجاد مشکلات سازه‌ای برای آن با دستور دادستان این پل مسدود و در جلسه‌ای در استانداری خوزستان، شهرداری اهواز متولی رسیدگی و بازسازی پل فولاد در دو سمت شرق و غرب شد، تاکنون بخش زیادی از اقدامات لازم انجام شده و پل در آستانه افتتاح است.

وی افزود: بازسازی پل ششم از سوی شهرداری منطقه چهار و شهرستان کارون در حال انجام است و کارها با سرعت خوبی پیش می‌رود، یکی از مشکلات عمده پول فولاد کوله‌ها و دیواره‌های بتنی آن بود که با تلاش‌های انجام شده، این دو بخش نیز تکمیل شده است، علاوه‌بر آن نزدیک به ۵۰ تن از بندهای این پل که به سرقت رفته بود، خریداری و نصب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به انجام اقدامات تکمیلی و نهایی پل ششم، تصریح کرد: اکنون در حال انجام اقداماتی مانند سفت‌کاری و آسفالت بعضی از نقاط پل هستیم و منطقه چهار شهرداری اهواز در حال رفع مشکلاتی از جمله روشنایی این پل است تا آماده بهره‌برداری شود.

وی تاکید کرد: پیش از این با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده بود تا پل فولاد در نیمه مهرماه به بهره‌برداری برسد، با این حال با تلاش‌هایی انجام شده، پیش از موعد مقرر و طی چند روز آینده این پل به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 606803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.