روشنایی ۱۳ پارکینگ شهرداری اصفهان اصلاح می‌شود

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای اجرای پروژه تعویض چراغ‌های فرسوده پارکینگ‌های تحت اختیار این مدیریت و جایگزینی آن با چراغ‌های کم‌مصرف با نور بیشتر، اصلاح روشنایی ۱۳ پارکینگ‌ شهرداری اصفهان تا پایان سال انجام می‌شود.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان، افزایش ایمنی و کاهش مصرف انرژی، تعویض چراغ‌های فرسوده پارکینگ‌های تحت اختیار مدیریت نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری معاونت عمران شهری شهرداری و جایگزینی آن با چراغ‌های کم‌مصرف با نور بیشتر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این اقدامات در حال انجام بوده است و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ادامه داد: تعویض چراغ‌های پارکینگ‌های طالقانی و امام سجاد (ع) در حال اجرا است و سعی مدیریت نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری معاونت عمران شهری بر آن است که این اقدام در تمام پارکینگ‌ها تا پایان سال به اتمام برسد.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: هدف از تعویض چراغ‌های پارکینگ‌های شهرداری، بهره‌وری و طول عمر بیشتر چراغ‌های کم‌مصرف، کاهش مصرف انرژی و کیفیت نور بهتر در جهت تأمین ایمنی و افزایش رضایت‌مندی شهروندان است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این پروژه، اصلاح روشنایی ۱۳ پارکینگ شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

کد خبر 606801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.