تملک ۷ هزار مترمربع از اراضی شهری

شهردار مراغه گفت: به منظور احداث پل دخیل و اتصال مسیر میدان عبدالقادر تا بلوار طبیعت، اراضی واقع شده در مسیر توسط شهرداری تملک شده است.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری مراغه برای احداث پل دخیل و اتصال مسیر میدان عبدالقادر تا بلوار طبیعت، شش هزار و ۹۵۵ متر مربع از اراضی واقع در مسیر را تملک کرده است.

وی افزود: طرح احداث پل به منظور کاهش بار ترافیک کمربندی، پل هاشم‌آباد، جاده گردشگری علویان، نوا و سهیل برای دسترسی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) بوده و هم‌اکنون در حال انجام است.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی احداث سازه‌های بتنی پل دخیل توسط پیمانکار با پیش‌بینی حدود ۹ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است.

مقتومی تصریح کرد: به منظور احداث خیابان ۴۵ متری حدفاصل میدان عبدالقادر مراغی تا بلوار طبیعت از مسیر پل دخیل با تلاش‌های انجام شده توسط واحد املاک شهرداری، اراضی واقع در مسیر تملک شده است.

وی گفت: مصالحه‌های قانونی برای تملک پنج پلاک ثبت شده با ۲۱ مالک قانونی واقع شده در مسیر این خیابان توسط شهرداری انجام شده است.

شهردار مراغه افزود: عملیات عمرانی طرح احداث پل دخیل همانند بیشتر احداث سازه‌های بتنی، بر اساس قرارداد قانونی با سازمان همیاری‌ها، به عنوان پیمانکار اجرایی انجام می‌شود.

کد خبر 606748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.