خدمات شهرداری گرگان در طرح استقبال از بازگشایی مدارس

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان و رئیس ستاد استقبال از بازگشایی مدارس به تشریح اقدامات انجام شده در این طرح پرداخت و گفت: بالغ بر ۱۲۰ مدرسه و دانشگاه در طرح استقبال از بازگشایی مدارس در نوبت پاکسازی و نظافت قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، احمد سالاری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح استقبال از بازگشایی مدارس نظافت، شست‌وشو و پاکسازی محوطه و راه‌های دسترسی تمام مدارس و دانشگاه‌های سطح شهر گرگان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شهرداری جلسه‌ای با حضور مسئولان و کارشناسان حوزه‌های مختلف شهرداری جهت هماهنگی و اجرای مطلوب طرح برگزار کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده بالغ بر ۳۳ خدمت درخصوص بازگشایی مدارس در کارگروه مورد تصویب قرار گرفت که به سرعت در حال انجام است.

رئیس ستاد استقبال از بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: نظافت، شست‌وشو، پاکسازی محوطه و راه‌های دسترسی به مدارس، هرس درختان، رفع خطر از درختان شکسته و پوسیده در محیط اطراف مدارس، حذف زوائد فیزیکی، جمع‌آوری نخاله‌های مازاد ساختمانی معابر منتهی مدارس، لکه‌گیری آسفالت، بهسازی معابر، خط‌کشی عابر پیاده، نصب علائم ترافیکی و تابلوها در محل عبور دانش‌آموزان، نصب سرعت‌کاه و مرمت پیاده‌رو از جمله ۳۳ خدمت شهرداری گرگان در این طرح است.

کد خبر 606671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.