۱۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری در راستای حذف آبیاری سیار

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از لوله‌گذاری ۱۱۰ کیلومتری برای حذف آبیاری تانکری فضای سبز این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، پیام جوادیان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده، حدود ۱۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای حذف تانکر در پیمان‌های نگهداری فضای سبز در مناطق در فصل زمستان سال گذشته و بهار امسال انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در راستای کیفیت‌بخشی و مدیریت آبیاری عرصه‌ها فضای سبز است، تصریح کرد: با توجه به کمبود منابع آبی، این اقدام بسیار مهم است و اعتبار قابل توجهی هر ساله برای این زمینه صرف می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به بازدیدهای نظارتی شبانه از عرصه‌های فضای سبز، گفت: از خردادماه تا مردادماه امسال در این بازدیدها هدر رفت آب در عرصه‌های فضای سبز به شدت کاهش‌یافت و همچنان این بازدیدها ادامه خواهد داشت و جلسات توجیهی و آموزشی به صورت مستمر برای پارکبانان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مدیریت آبیاری در عرصه‌های فضای سبز به شدت بهبود یافته است و بهره‌وری آبیاری نیز به سطح قابل قبولی رسیده است.

کد خبر 606669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.