تولید ۱۴۰ گزارش تصویری از پروژه‌های شهری با عنوان «در جریان باشیم»

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از تولید ۱۴۰ گزارش تصویری از پروژه‌های شاخص شهری با عنوان «در جریان باشیم» خبر داد و گفت: ۵۰ گزارش تصویری از این تولیدات رسانه‌ای در اقدامی جهادی تنها طی دو ماه اخیر، تولید شده است.

به گزارش ایمنا، محمدحسن مردانی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص پروژه‌های شهری باعث می‌شود که آنها به‌عنوان چشم بیدار و ناظر دستگاه‌های اجرایی نسبت به اتفاقاتی که در شهر رخ می‌دهد، عمل کنند و با همراهی و مشارکت شهروندان، اجرای پروژه‌ها روند آسان‌تری به خود بگیرد.

وی افزود: با توجه به ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق و مستمر به شهروندان، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در دو ماه اخیر در راستای معرفی پروژه‌های شاخص شهری در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی نسبت به تولید حدود ۵۰ گزارش تصویری یک دقیقه‌ای با عنوان «در جریان باشیم» اقدام کرده است.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه این پروژه‌ها مربوط به مناطق پانزده‌گانه، سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف شهرداری است، خاطرنشان کرد: بعضی از این پروژه‌ها همچون حلقه چهارم حفاظتی یا خط دو قطار شهری، پروژه‌های شاخصی شهری است که همه آنها تصویربرداری شده است و میزان پیشرفت کار در آنها مشخص شده است.

وی طراحی و تولید گزارش‌های تصویری «در جریان باشیم» را منطبق با ذائقه رسانه‌ای امروزه جامعه دانست و تأکید کرد: تلاش کردیم این تولیدات با توجه به مدیوم‌ها و فضاهای رسانه‌ای جدید تهیه شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطبان قرار دهد و امکان نشر گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی وجود داشته باشد.

مردانی محتوای این گزارش‌ها را شامل توضیحات مدیران شهری و پخش تصاویر میدانی از روند پیشرفت پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: مدیران شهری، مدیرانی جهادی و در صحنه هستند، از این رو در هر گزارش، مدیر منطقه یا سازمان مربوطه با حضور میدانی در پروژه، به ‎صورت عینی و ملموس به تشریح جزئیات پروژه و میزان پیشرفت آن پرداخته است.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز در ایام پاییز و زمستان سال گذشته حدود ۹۰ آفیش با محوریت معرفی پروژه‌های شاخص شهری انجام شده است، تصریح کرد: این تولیدات تصویری که تعداد آن، به ۱۴۰ عدد می‌رسد، در کنار تبلیغات محیطی که با محوریت پروژه‌های شاخص شهری در مناطق پانزده‌گانه شهر نصب شده است و اخباری که به صورت مستمر در جراید و خبرگزاری‌ها منتشر می‌شود، تلاش می‌کند شهروندان را در جریان مهم‌ترین رخدادها و برنامه‌های مدیریت شهری قرار دهد.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: برنامه رادیویی «صدای شهر» نیز با حال و هوایی جدید، همه روزه مهم‌ترین رخدادهای شهری را در قالب هفت بخش ۱۰ دقیقه‌ای منتشر می‌کند و شهروندان را در جریان آخرین رخدادها و پروژه‌های شاخص شهر قرار می‌دهد.

کد خبر 606663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.