اختلاف فدراسیون والیبال و تیم‌ها بالا گرفت/تهدید باشگاه‌ها به کناره‌گیری از مسابقات!

طبق اعلام فدراسیون والیبال، سالن‌های مورد تایید این فدراسیون برای برگزاری لیگ برتر سه شهر ارومیه، تهران و یزد است؛ با این تفاسیر دیگر تیم‌های والیبال باید در این سه شهر از حریفان خود میزبانی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال ششم شهریورماه از سوی سازمان لیگ والیبال انجام شد که طی آن همه شهرها امکان میزبانی مسابقات را داشتند، اما بعد از آن در فاصله حدود ۱۰ روز مانده به آغاز مسابقات، اصلاحیه‌ای در سایت فدراسیون منتشر شد که تنها سه شهر ارومیه، تهران و یزد امکان میزبانی از مسابقات را دارند چراکه تنها سه شهر فوق مورد تأیید ناظران فدراسیون است.

این موضوع اعتراض دیگر باشگاه‌ها را به همراه داشت که طی آن، مدیرعاملان باشگاه‌ها طی نامه‌ای اعتراض خود را نسبت به سلب میزبانی از تیم‌هایشان به فدراسیون والیبال اعلام کردند و به نوعی در این خصوص درخواست تجدیدنظر داشتند.

زمان کمی برای اصلاح سالن‌ها باقی مانده است

فریبا صادقی، سرپرست هیئت والیبال استان اصفهان در رابطه با این موضوع، اظهار کرد: فدراسیون والیبال ناظران خود را به شهرهایی که تیم لیگ برتری دارند فرستاد تا سالن‌ها را بازیدید کنند و طبق گفته این ناظران تنها کف پوش سالن‌های ارومیه، تهران و یزد استاندارد لازم را داشته است.

وی ادامه داد: فدراسیون هم از باشگاه‌ها درخواست کرد که سالن خود را مجهز کنند یا در سه شهری که امکانات موردنظر را دارند از تیم‌ها میزبانی کنند، اما به دلیل اینکه زمان کمی برای اصلاح سالن‌ها باقی مانده است، مدیرعاملان و ادارات ورزش و جوانان به این ماجرا ورود و درخواست تجدید نظر دادند که هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

سرپرست هیئت والیبال استان اصفهان در جواب به سوال خبرنگار ایمنا، مبنی بر اینکه سرمربیان تیم‌ها مجبور شده‌اند از این اقدام فدراسیون حمایت کنند، نظر شما در رابطه با این موضوع چیست، تصریح کرد: مربیان با این مسئله که سالن‌ها به کف پوش استاندارد مجهز شود موافق هستند زیرا کفپوش موجود باعث آسیب دیدگی ورزشکاران در قسمت مچ پا و زانو می‌شود. مطمئناً هیچ مربی دوست ندارد در شهر دیگر بازی کند.

وی با بیان اینکه باشگاه‌ها می‌توانند کفپوش مدنظر فدراسیون را در سالنی که در اختیار دارند پهن کنند و بعد از پایان مسابقات آن را جمع کنند، گفت: این مسئله یک جنبه مثبت دارد که باعث جلوگیری از آسیب ورزشکاران می‌شود. یک جنبه منفی هم وجود دارد که هر باشگاهی نمی‌تواند شرایط استاندارد را فراهم کند. شاید به مرور زمان سالن‌ها مجهز شود و فشار فدراسیون باعث استاندارد شدن کف پوش سالن‌ها شود و به باشگاه‌ها هم کمک کند تا از آسیب و هزینه درمان جلوگیری کند.

به گزارش ایمنا، مشخص نیست تا ششم مهرماه که مسابقات لیگ برتر والیبال برگزار می‌شود آیا اختلاف‌نظر فدراسیون و باشگاه‌ها به جایی خواهید رسید یا طبق شنیده‌ها تهدید برخی تیم‌ها به کناره‌گیری از مسابقات عملی خواهد شد یا خیر.

کد خبر 606623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.