پیشرفت پروژه‌های منطقه ۲ شهرداری نجف‌آباد

مدیر منطقه دو شهرداری نجف‌آباد گفت: پروژه‌های شاخص، محله‌محور و ترافیکی این منطقه در جریان خدمت با قدرت در حال پیشرفت است.

عباس مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه پروژه‌های منطقه دو شهرداری در جریان خدمت با قوت در حال پیشرفت و توسعه است، اظهار کرد: عملیات اجرایی خانه تاریخی علم با مساحت ۴۷۰ مترمربع و هزینه اجرایی ۱۵ میلیارد ریال، ۹۸ درصد پیشرفت داشته است.

وی پردیس سینمایی امید را از دیگر پروژه‌های شاخص منطقه دو شهرداری نجف‌آباد عنوان کرد و افزود: پردیس سینمایی امید در فرهنگسرای خارون با ۱۱۰۰ مترمربع و هزینه اجرایی ۹۰ میلیارد ریال، ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و امیدوار هستیم به‌زودی این مجموعه افتتاح و وارد عرصه خدمت‌رسانی به مردم نجف‌آباد شود.

مدیر منطقه دو شهرداری نجف‌آباد از پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه شاخص رستوران راه چوبی با مساحت ۱۷۰۰ مترمربع خبر داد و خاطرنشان کرد: تکمیل عملیات اجرایی شهربازی سرپوشیده پاک کوهستان با مساحت ۸۳۰۰ مترمربع تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است. بوستان زندگی از بلوار کشاورز تا خیابان بهرامی نیز با مساحت ۴۰ هزار مترمربع و هزینه ۹۶ میلیارد ریالی تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

مرادی با اشاره به پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی فاز یک و دو بلوار کشاورز در منطقه دو شهرداری نجف‌آباد، تصریح کرد این پروژه با مساحت ۱۲۰ هزار مترمربع و مبلغ پیمان ۱۳۰ میلیارد ریال با سرعت در حال پیشرفت است و از جمله پروژه‌های شاخص منطقه دو محسوب می‌شود.

وی پروژه حفر چاه‌های جذبی، زیرسازی معابر و کانیوگذاری و دفع آب‌های سطحی را از پروژه‌های محله‌محور منطقه دو شهرداری نجف‌آباد عنوان کرد و گفت اصلاح و بهسازی خیابان پیرپیران، اصلاح و بهسازی خیابان ذبحی و گذرهای مجاور و اصلاح و بهسازی گذرهای انتهای سعدی شمالی از دیگر پروژه‌های محله‌محور این منطقه است.

مدیر منطقه دو شهرداری نجف‌آباد افزود: ساماندهی و اصلاح هندسی کندروی کمربند شمالی سمت جنوب، طراحی، تصویب و اصلاح هندسی نوبهار منتظری شمالی، طراحی و تصویب طرح کندرو شهرک سعیدفر و بهاران، پروژه سرعت‌گیر و سرعت‌کاه و بهسازی کانال‌های عابر پیاده از مهم‌ترین پروژه‌های ترافیکی منطقه دو شهرداری محسوب می‌شود.

کد خبر 606610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.