پخش و توزیع آسفالت در محوطه ۴ مدرسه

شهردار منطقه سه اراک گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی، طبق صورتجلسه ستاد استقبال از مهر، اقداماتی برای آماده‌سازی شهر در نظر گرفته شده است که تا قبل از بازگشایی مدارس به اتمام می‌رسد.

محمد جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نیروهای شهرداری در حال خط‌کشی معابر منتهی به مدارس هستند، اظهار کرد: نقاشی دیواری و فضاسازی محیط اطراف مدارس از جمله اقداماتی است که با همکاری نیروهای سازمان زیباسازی و منطقه سه انجام شده است.

وی افزود: در محوطه چهار مدرسه در مناطق کرهرود، سنجان، کوی امام علی (ع) و مدرسه تیزهوشان که در منطقه سه واقع شده است، حدود ۲۴ تن آسفالت توزیع و پخش شده است.

شهردار منطقه سه اراک خاطرنشان کرد: از دیگر اقداماتی که در آستانه سال تحصیلی در سطح منطقه انجام شده یا در دستور کار قرار گرفته است، می‌توان به تعمیر و رنگ‌آمیزی وسایل بازی موجود در محوطه مدارس، هرس درختان و ساماندهی فضای سبز محوطه، شست‌وشو و پاکسازی معابر منتهی به مدارس و مخازن موجود در آنها، لکه‌گیری و آسفالت معابر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در هفته اخیر با همکاری سازمان زیباسازی و فضای سبز شهری حدود ۸۰ عدد نیمکت فلزی نیز در سطح منطقه سه و بیشتر آنها در معابر اطراف مدارس با توجه به تراکم جمعیت دانش‌آموزان نصب شده است، همچنین مقابل دانشگاه اراک نیز فضای مکث برای حضور دانشجویان طراحی شده است.

جعفرپور گفت: ۶۰ درصد از پروژه پیاده‌روسازی در خیابان طالقانی که مسیر تردد دانش آموزان چند مدرسه است، در حال تکمیل است و امیدواریم تا آغاز مهرماه به اتمام برسد.

کد خبر 606590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.