توسعه خدمات‌رسانی؛ مهم‌ترین وظیفه مدیریت شهری

شهردار چرمهین گفت: شهرداری با توجه به مطالبات شهروندی، علاوه بر اجرای نهضت آسفالت در بافت فرسوده شهر با اجرای عملیات زیرسازی، شبکه هدایت رواناب‌ها و کانیوگذاری و روکش آسفالت به سمت ایجاد بسترهای لازم برای افزایش رفاه و خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان گام برداشته است‌.

شهاب ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رفع مشکلات و چالش‌های شهری همواره نیازمند برنامه‌ریزی و پیچیدن نسخه مناسب است، چراکه گستره فعالیت‌های شهرداری بسیار زیاد است و همین مسئله مدیریت اجرای پروژه‌های شهری را دشوار می‌کند.

وی یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری را وجود بافت و معابر فرسوده دانست و افزود: شهرداری چرمهین اولویت خود را برای عبور از چالش‌ها، بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر و پاسخ‌گویی به مطالبات بحق شهروندان قرار داد از این رو در مسیر بازآفرینی بافت فرسوده و بهسازی آسفالت معابر حرکت کردیم.

شهردار چرمهین خاطرنشان کرد: اجرا نشدن شبکه جمع‌آوری فاضلاب و رهاسازی پساب خانگی در معابر و همچنین عبور بخش عمده‌ای از ۳۵ رشته قنات در محدوده ۹۰ هکتاری مصوب بافت فرسوده و ناکارآمد شهری از جمله چالش‌های مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های شهرداری است.

ثابت‌راسخ، توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان و افزایش خدمات شهری را یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: شهرداری با توجه به مطالبات شهروندی، علاوه بر اجرای نهضت آسفالت در بافت فرسوده شهر با اجرای عملیات زیرسازی، شبکه هدایت روان آب‌ها و کانیوگذاری و روکش آسفالت به سمت ایجاد بسترهای لازم برای افزایش رفاه و خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان گام برداشته است.

ثابت‌راسخ گفت: با مشارکت کشاورزان و جهاد کشاورزی هفت رشته از قنوات شهر مرمت و مقاوم سازی شد که این مسئله افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص قشر کشاورز را به همراه داشت.

کد خبر 606577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.