برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نایین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت: هفته دفاع مقدس امسال در نایین با بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه با شعار «ما مقاوم هستیم»، همراه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ دوم پاسدار محمدحسین الیاسی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس امسال در نائین، بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه با شعار «ما مقاوم هستیم» با تاکید بر مردمی‌سازی و نقش آفرینی مردم، جوانان و نوجوانان گام دومی اجرا می‌شود.

وی افزود: به واسطه مجلس انقلابی و دولت مردمی، وحدت و همدلی میان مردم شهرستان وجود دارد و با همت فرماندار نائین، جلساتی برقرار شد تا هفته دفاع مقدسی متفاوت در نائین رقم بخورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نائین با بر شمردن مهم‌ترین برنامه‌های امسال گفت: اجرای پاتوق گروه‌های سرود تحت عنوان آوای مقاومت، دیدار با خانواده شهدا تحت عنوان دانشگاه ایثار، افتتاح نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس با نمایش ادوات نظامی، تجلیل از ۱۱۰۰ رزمنده نائین، رونمایی از اپلیکیشن شهدای نائین، افتتاح پنج پایگاه بسیج در کارخانه‌های بزرگ شهرستان، برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان، محلات و روستاها، میز خدمت و نصب المان‌های دفاع مقدس، بهره‌برداری و افتتاح گلزار شهدای شهرستان، دیدار گام دومی‌ها با گام اولی‌ها با عنوان حلقه وصل، عطرافشانی قبور شهدا تحت عنوان بهشت‌گردی، برگزاری صبحگاه و هیئت مشترک نیروی‌های نظامی، بازسازی اعزام و حضور رزمنده‌ها به جبهه، توزیع کمک مومنانه و لوازم‌التحریر از جمله این برنامه‌ها است.

الیاسی در این نشست خبری با اشاره به اهمیت دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس در کلام امام خمینی (ره) برای برهه‌ای خاص نیست، دانشگاه است و باید از ظرفیت آن استفاده کرد و امروزه رهبر معظم انقلاب، بر استفاده از ظرفیت جوانان تاکید بسیار دارند که بهترین صحنه برای شناخت ظرفیت آنها، دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: مقاومت، از ویژگی مهم دفاع مقدس است که به مسیر وصل ظهور منجی عالم بشریت ختم می‌شود و همان‌گونه که مستحضرید، شرایط ما در نقاطی از کشور با شرایط دفاع مقدس تشابه دارد که ما تجربه و الگوی دفاع مقدس را برای عبور از وضع کنونی داریم و این ویژگی است که مسیر را برای ما مشخص می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نائین گفت: نکته مهمی که وجود دارد بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب، توصیه به حق و صبر است و هرکسی که در جبهه حق حضور دارد، نباید بی‌تحرک و مأیوس باشد، باید پویا و زنده باشد و نه تنها خود، بلکه بقیه را هم همراه خود حرکت دهد.

الیاسی افزود: سه محور اساسی در دفاع مقدس، ولایت فقیه و رهبری، مردم و اسلام است که این سه در کنار هم قادر به انجام هر کاری هستند، همان‌طور که امروزه مشاهده می‌کنید، قدرت جمهوری اسلامی قابل وصف نیست.

کد خبر 606574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.