عصبانیت طرفداران یوونتوس از کاپیتان «بونوچی»

پس از انتشار بیانیه‌ای که اولتراهای یوونتوس منتشر کردند و از لئوناردو بونوچی کاپیتان یوونتوس انتقاد کردند، بحران در اردوگاه بیانکونری عمیق‌تر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از انتشار بیانیه‌ای که از سوی اولتراهای یوونتوس منتشر شد و از «لئوناردو بونوچی» کاپیتان یوونتوس انتقاد کردند، بحران در اردوگاه بیانکونری عمیق‌تر شد.

بدون پیروزی در پنج بازی در تمام رقابت‌ها، یوونتوس در شرایط سختی قرار دارد. این روند در روز یکشنبه گذشته با شکست ناامیدکننده یک برصفر در مصاف با تیم انتهای جدولی مونزا، به اوج خود رسید و هواداران را غمگین‌تر کرد. اولتراهای یوونتوس پس از عصبانی شدن از بونوچی که یک بازیکن تعویضی با عملکردی ضعیف بود، بابت نتیجه تحقیرآمیز، بیانیه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

آن‌ها نوشتند: «بونوچی هرگز یک رهبر نبوده و نخواهد بود؛ نه در تورینو، نه پیزا، نه باری، نه میلان و نه قطعاً در یوونتوس. درحال حاضر یک سردرگمی همگانی و هرج و مرج کامل وجود دارد و هر کسی خود را یک متخصص می‌داند. یک رهبر، یک رئیس و یک سرباز خوب، لزوماً یک ژنرال خوب نمی‌شود.»

یووه از ماه آگوست به آن‌طرف، بدون برد است و بازی‌های متوالی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به ترتیب به PSG و بنفیکا واگذار کرده است. درواقع، رسانه کوریره دلا سرا گزارش داده که پاول ندود، نایب رئیس باشگاه، خواهان اخراج آلگری است، اما این درخواست توسط آندره آ آنیلی، رئیس آن‌ها، رد شده است.

مطالعه‌ای توسط رصدخانه فوتبال CIES نشان می‌دهد که یوونتوس در دهه گذشته دومین سرمایه‌گذار بزرگ خریدهای جدید بوده و از سال ۲۰۱۲ تاکنون ۲۳۳ میلیون یورو (۲۰۴ میلیون پوند/۲۳۱ میلیون دلار) بیشتر از ارزش بازیکنان جدید خرج کرده است.

بونوچی علی‌رغم فرم ضعیف در باشگاهش، برای بازی‌های آتی لیگ ملت‌ها مقابل انگلیس و مجارستان، به تیم ملی ایتالیا دعوت شده است.

کد خبر 606567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.