توزیع بیش از ۱۰۰ دستگاه "کولر آبی" و "یخچال" میان مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زرین‌شهر گفت: براساس نیازسنجی انجام شده در سامانه هوشمند امداد، ۱۳۳ دستگاه کولر و یخچال فریزر به خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان اهدا شد.

احمد یوسفی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بی‌تفاوتی نسبت به معیشت نیازمندان هیچگاه در مرام مکتب اسلام و انقلاب نبوده است، از این‌رو کمیته امام خمینی (ره) خود را در قبال این مهم مسئول می‌داند و در تلاش است با استفاده از روش‌ها و ظرفیت‌های مختلف رسالت بسیار سنگینی که بر عهده دارد را به سرانجام برساند.

وی لازمه حل مشکلات نیازمندان را نقش‌آفرینی مردم و مسئولان دانست و افزود: به برکت تفکر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، با شیوع ویروس منحوس کرونا شاهد راه‌اندازی نهضت کمک مومنانه بودیم که این مهم موجب شد بار دیگر فرهنگ احسان و نیکوکاری در کشور احیا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زرین‌شهر خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته سفره‌های احسان، ایثار و ازخودگذشتگی به طور گسترده در شهرهای مختلف ایران از جمله زرین‌شهر تحقق پیدا کرده است، اما لازم است این مسیر با برنامه‌های هدفمند و اقدامات اثربخش مختلف در حمایت از نیازمندان به مرحله اجرا برسد.

یوسفی ادامه داد: طی سال‌های گذشته تلاش شده مشارکت شهروندان برای رفع مشکلات نیازمندان افزایش یابد، چراکه کمیته امداد یک نهاد مردمی است و باید بخش مشارکت‌ها افزایش یابد تا نحوه امدادرسانی به نیازمندان بهتر شود.

وی با اشاره به لزوم توزیع لوازم سرمایشی و گرمایشی میان خانواده‌های تحت پوشش، تاکید کرد: از ابتدای فصل تابستان تاکنون براساس نیازسنجی انجام شده در سامانه هوشمند امداد، ۶۵ دستگاه کولر و یخچال فریزر به خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زرین‌شهر گفت: ۴۲ دستگاه کولر آبی و ۲۳ دستگاه یخچال فریزر نیز با اولویت محله‌های محروم میان خانوارهای تحت حمایت توزیع شد.

یوسفی افزود: اقلام ضروری مورد نیاز خانواده‌های نیازمند با هم‌افزایی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی و مشارکت و هم‌افزایی خیران تأمین و میان نیازمندان توزیع شده است.

وی اظهار کرد: شهروندان خیر شهرستان لنجان می‌توانند با مراجعه حضوری به اداره کمیته امداد، مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان یا با شماره گیری کد #۰۳۱۱۰*۸۸۷۷* برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به نیازمندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان را یاری کنند.

کد خبر 606531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.