احداث ۳ پل آسیب‌دیده از سیلاب

شهردار رفسنجان از احداث سه پل آسیب‌دیده از سیلاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مجید کهنوجی با اشاره به تخریب سه پل در سطح شهر در سیلاب اخیر و روند ساخت آنها، اظهار کرد: سه پل در سیل اخیر جمع‌آوری و پل تقاطع امام حسین (ع) و جمهوری در ۲۷ روز و پل ۲۰ متری شنی (خیابان امام موسی جعفر) طی ۱۰ روز احداث شد.

وی افزود: پل بزرگراه خلیج فارس با تقاطع جمهوری روی رودخانه طی دو هفته آینده و ظرف ۲۵ روز به اتمام می‌رسد که یک رکورد است.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه ۱۰۰ پروژه دیگر در سطح شهر در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ساماندهی ورودی بلوار خلیج فارس از میدان امام خمینی (ره) تا میدان علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) و پل روگذر این بلوار، اصلاح بزرگراه خلیج فارس، اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های اصلی شهر تا پایان سال، احداث ۲۰ پارک محله‌ای، احداث سه سالن ورزشی، هزینه‌کرد ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومانی در ۳۰ محله شهر بنا به درخواست و نظر شورای محلات از جمله اقدامات شهرداری است.

کهنوجی با اشاره به اقدامات شهرداری برای فصل سرد سال از لایروبی ۸۰ درصدی جوی‌های سطح شهر خبر داد و گفت: عملیات لایروبی در حال انجام است، به علاوه میدان علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) شیب معکوس نداشت و در سیلاب اخیر جمع شدن آب‌ها دور این میدان مشکلات زیادی ایجاد کرد.

وی گفت: انجام اصلاح هندسی این میدان آغاز شده است و بخشی از آب‌های سطحی به سمت رودخانه شور هدایت خواهد شد.

کد خبر 606414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.