لزوم توجه بیشتر به وضعیت تاکسیرانان شهر/حمایت از خانواده شهرداری در دستور کار است

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رانندگان تاکسی امین مردم هستند، اگر به آن‌ها توجه نکنیم، نباید توقع خدمت‌رسانی صحیح و مطلوب از آنان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در جریان بازدید اعضای کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان از سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: برای رفع مشکلات سازمان تاکسیرانی و رانندگان تاکسی لازم است جلسه‌ای مشترک بین کمیسیون‌های پایش و حمل و نقل شورای اسلامی شهر برگزار تا موضوعات به صورت تخصصی مطرح و پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه تاکسیرانان قشر و صنف مظلوم جامعه هستند، ادامه داد: رسیدگی بیشتر به وضعیت رانندگان تاکسی شرعی و قانونی برعهده مدیریت شهری است، زیرا آن‌ها جزو خانواده شهرداری و شورای اسلامی شهر محسوب می‌شوند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید از فرزندان و خانواده رانندگان تاکسی در امر ازدواج آسان حمایت بیشتری شود، تصریح کرد: رانندگان تاکسی امین مردم و ناموسمان هستند، اگر به آن‌ها توجه نکنیم، نباید توقع خدمت‌رسانی صحیح و مطلوب را نیز از آنان داشته باشیم.

وی تشکیل قرض‌الحسنه و خیریه تاکسیرانی جهت توجه ویژه، خدمت رسانی و حمایت از خانواده بزرگ تاکسیرانی را مهم دانست و افزود: لازم است از پیشکسوتان این صنف حمایت و از آن‌ها دلجویی کرد.

میرباقری تصریح کرد: شورای ششم از ابتدای فعالیت خود حمایت از خانواده شهرداری را در دستور کار قرار داده است، یکی از خانواده‌های شهرداری تاکسیرانان هستند که اگر نتوانیم وضعیت آن‌ها را ارتقا دهیم، در حوزه‌های دیگر نیز موفق نخواهیم بود.

کد خبر 606406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.