تابلوهای شهر سمنان نوحه می‌خواند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از اکران تابلوهای دارای بارکد در سطح شهر که حاوی نوحه‌ها و زمزمه‌های ماندگار است، خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری، اقدام به اکران تابلوهایی در سطح شهر کرده است که با خط دست‌نویس، عبارتی از نوحه‌ها و زمزمه‌های ماندگار روی آن درج شده است.

وی افزود: در این پرتابل‌ها که روی آن بارکد درج شده، امکان شنیدن نوحه‌های خاطره‌انگیز و ماندگار محرم برای شهروندان فراهم شده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این رویداد فرهنگی با استفاده از ظرفیت نوین اطلاع‌رسانی، قابلیت هوشمند اسکن کیو آر کدی و اتصال به درگاه پخش کننده فایل صوتی متناسب با این ایام برای عموم شهروندان مهیا شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان همزمان با شنیدن این فایل صوتی می‌توانند نسبت به نصب و دانلود اپلیکیشن "سمنان من" که گام نوینی در راستای اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات شهرداری به شهروندان است، اقدام کنند.

نجم با بیان اینکه این بنرها تا پایان ماه صفر در نقاط مختلف سطح شهر سمنان اکران می‌شود، تصریح کرد: این بنرها در نقاط مختلف شهر از جمله مسیرهای پیاده‌روی خانوادگی نصب شده است.

کد خبر 606389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.