شکاف عظیم بودجه در شورای شهر لانکاشر

شورای شهر لانکاشر برای جبران کسری بودجه قابل‌توجه خود برای سال آینده نیازمند پس‌اندازی چشمگیر است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پر کردن شکاف‌های عظیم پیش‌بینی‌شده ۱۶۰ میلیون پوندی شورای شهر لانکاشر، منطقه تاریخی و شهرستان تشریفاتی ناحیه شمال غربی انگلستان، برای سال‌های آینده نیازمند پس‌اندازهای کلان است تا این نهاد بتواند کسری بودجه خود را در آینده جبران کند. این شهر در ژوئن سال جاری برای پایان سال ۲۰۲۴-۲۰۲۳، کسری بودجه ۳۰.۵ میلیون پوندی پیش‌بینی کرده بود اما برآورد جدید این رقم را ۸۷ میلیون پوند نشان می‌دهد.

شورا بر این باور است که اگر هیچ اقدامی برای پیشگیری از عمیق‌تر شدن این شکاف انجام نگیرد تا پایان دوره تحت پوشش استراتژی مالی میان‌مدت فعلی یعنی سال ۲۰۲۶-۲۰۲۷ مبلغ مذکور به تقریباً ۱۶۰ میلیون پوند افزایش خواهد یافت. این امر باعث می‌شود شورای شهر لانکاشر ۸۰ درصد به کسری ۲۰۰ میلیون پوندی دهه قبل بازگردد، یعنی زمانی که حزب محافظه‌کار کنترل آن را در دست داشت. این بازگشت بسیاری از دستاوردهای حاصل شورای فعلی را از بین می‌برد.

شورای شهر این شکاف رو به رشد را ناشی از عواملی هم‌چون ترکیبی چالش‌برانگیز از همه مقامات محلی، تورم رو به رشد، دستمزدهای بالاتر از حد انتظار، افزایش کارکنان دولت محلی و افزایش تقاضا برای خدمات بزرگسالان و کودکان دانست که خارج از کنترل شورا است و در شرایط فعلی، در حال بررسی راه‌هایی است که بتواند در کنار کاهش هزینه‌ها، درآمد خود را نیز افزایش دهد. تا این لحظه پیشنهاد پس‌انداز به‌عنوان اقدامی برای معرفی هزینه‌های خدمات پشتیبانی مراقبت از راه دور برای سالمندان مورد موافقت قرار گرفته است.

کد خبر 606387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.