ارتقای درجه شهرداری بجنورد به رتبه ۱۱ در دوره ششم محقق شد

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: درجه شهرداری بجنورد به رتبه ۱۱ ارتقا یافت و این اتفاق آرزوی شهرداران گذشته بجنورد بود که در این دوره از شورای اسلامی شهر و شهرداری به نتیجه رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جمشید عین‌بیگی امروز _پنجشنبه سی‌ویکم شهریورماه_ اظهار کرد: شفاف‌سازی درباره وضعیت سهمیه قیر و حمل و نقل مرکز استان اهمیت دارد.

وی ادامه داد: افزایش خرید اتوبوس‌های شهری برای حمل و نقل عمومی نیز از اتفاقات مثبتی است که تاکنون توسط مدیریت شهری در دوره ششم انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: اضافه شدن اتوبوس‌ها به ناوگان عمومی می‌تواند سبب بهتر شدن وضعیت پوشش نقاط مختلف و افزایش اقبال عمومی برای استفاده از آنها شود.

وی گفت: نه تنها هیچ مقدار از قیر، برگشت نخورده بلکه اعلام کردیم حاضریم سهمیه سایر شهرداری‌های استان که در جذب قیر ناموفق بودند، را نیز جذب کنیم تا هیچ قیری از استان خارج نشود. تمام آسفالت انجام شده در معابر شهری بر اساس برنامه‌ای است که با هماهنگی شورای اسلامی شهر پیگیری شده است.

عین‌بیگی افزود: تاکنون سعی شده در هر محله‌ای، چند کوچه از ترمیم یا اجرای آسفالت بهره‌مند شود و سپس وارد هسته مرکزی شهر شویم و اکنون که در سایر نقاط شهر حجم بالایی از عملیات آسفالت انجام شد، وارد خیابان‌های طالقانی، برنحی و امام خمینی (ره) شدیم و آسفالت‌ها را ترمیم کردیم.

وی با اشاره به ارتقای درجه شهرداری بجنورد به رتبه ۱۱ گفت: این اتفاق حاصل تلاش مستمر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به ویژه پیگیری‌های شهردار از وزیر کشور بوده است، این اتفاق آرزوی شهرداران گذشته بجنورد بود که در این دوره از شورای اسلامی شهر و شهرداری به نتیجه رسید.

کد خبر 606382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.