با سرویس رزرو هتل رسپینا بیشتر آشنا شوید

شرکت رسپینا به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه ارائه خدمات گردشگری، در زمینه‌های مختلف گردشگری، خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات برتر در سایت رسپینا، رزرو هتل برای شهرهای داخلی و خارجی می‌باشد.

سرویس رزرو هتل رسپینا، علاوه بر کاربری آسان در جستجوی هتل‌های متعدد سراسر کشور و کشورهای دیگر، امکان انتخاب هتل با قیمت دلخواه را نیز فراهم کرده است. خدمات رسپینا برای رزرو هتل محدود به زمان خرید نبوده و در مراحل قبل و بعد از رزرو هتل می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان رزرو هتل استفاده کنید.

نحوه رزرو هتل در سایت رسپینا

برای رزرو هتل در سایت رسپینا کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید، تا بهترین هتل را حتی با قیمت دلخواه خود رزرو کنید. ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شده و در قسمت بالا روی گزینه رزرو هتل کلیک کنید تا وارد صفحه رزرو هتل شوید.

در صفحه رزرو هتل باید نام هتل یا شهر خود را به همراه تاریخ رفت و برگشت را وارد کنید. همچنین می‌توانید نوع اتاق خود را بر اساس تعداد تخت مورد نظر وارد کنید. برای جستجوی هتل می‌توانید حتی نام خیابان مورد نظر و یا محله مورد نظر را وارد کنید تا هتل‌های همان منطقه به شما نشان داده شود.

پس از انتخاب گزینه جستجو، وارد صفحه لیست هتل‌ها می‌شوید که می‌توانید هتل‌ها را بر اساس قیمت و درجه هتل از قسمت بالا مرتب کنید. همچنین فیلترهای دیگری در سمت راست وجود دارد که می‌توانید با توجه به شرایط خود از آنها استفاده کنید.

پس از انتخاب هتل مورد نظر وارد صفحه رزرو همان هتل شده که می‌توانید اتاق مورد نظر را انتخاب کنید. در روبه روی هر اتاقی گزینه رزرو حامی قرار دارد که می‌توانید در آن مبلغ دلخواه را وارد کنید تا در صورت وجود، اتاق‌های همان قیمت را مشاهده نمایید. این گزینه برای رزرو هتل در مشهد، کیش و شهرهایی که هتل آنها قیمت بالایی دارند و به سختی اتاق ارزان یافت می‌شود، بسیار مناسب است.

پس از انتخاب مورد نظر، وارد صفحه پرداخت خواهید شد که پس از وارد کردن اطلاعات مسافرین، اتاق مورد نظر برای شما رزرو می‌شود. پس از پرداخت هزینه ووچر هتل در قالب فایل پی دی اف برای شما ارسال می‌شود.

مزایای رزرو هتل از سایت رسپینا

رزرو هتل آنلاین، یکی از خدماتی است که سایت‌های متعددی آن را ارائه می‌دهد، اما رسپینا مزایایی دارد که رزرو هتل از این سایت را نسبت به سایت‌های دیگر برتری می‌دهد.

  • جستجوی آسان هتل
  • تضمین قیمت
  • پشتیبانی شبانه روزی
  • مشاهده نظرات مسافران
  • استرداد آنلاین هتل

جستجوی آسان هتل در رسپینا

یکی از برتری‌های وب سایت رسپینا در رزرو هتل، موتور جستجوی دقیق آن است. برای رزرو هتل حتی در شهرهای کوچک و یا خیابان و محله مورد نظر، کافیست نام شهر یا خیابان را در قسمت نام شهر وارد کنید. با این کار هتل‌هایی که در شعاع یک کیلومتری محله مورد نظر شما قرار دارند، در نتایج جستجو به شما نشان داده می‌شود. پس با استفاده از سایت رسپینا می‌توانید هتل مورد نظر خود را با سرچ کوتاه مشاهده و رزرو کنید.

با سرویس رزرو هتل رسپینا بیشتر آشنا شوید

پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان رسپینا

یکی از نقاط قوت رسپینا در ارائه خدمات مختلف مانند رزرو هتل و یا بلیط‌های سفر، پشتیبانی ۲۴ ساعته و قوی می‌باشد. این پشتیبانی حتی قبل از رزرو هتل نیز وجود داشته و تا اتمام سفر نیز همراه شماست. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای مسافران در رزو هتل پیش بیاید، عدم پذیرش مسافرین به دلیل برخی ناهماهنگی هاست. اگر پس از رزرو هتل در رسپینا چنین مشکلی برای شما پیش آمد، کارشناسان ما برای شما یک هتل با همان قیمت رزرو می‌کنند و در صورت تمایل می‌توانید وجه خود را به صورت کامل پس بگیرید.

تضمین قیمت رزرو هتل

مهم‌ترین مسئله در رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، به ویژه رزرو هتل در کیش، مشهد یا تهران، قیمت آن می‌باشد. سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند که نشان دهنده میزان کارمزد دریافتی متفاوت آن هاست. در این میان سایت رسپینا تضمین می‌کند که کمترین قیمت ممکن را برای شما ارائه می‌دهد. این تضمین قیمت به این گونه است که در صورتی که پس از رزرو هتل، قیمت کمتری برای آن اتاق در سایت‌های دیگر مشاهده کردید، می‌توانید با احترام دو برابر اختلاف قیمت را از مجموعه رسپینا دریافت کنید.

استرداد آنلاین هتل رزرو شده

کنسل شدن سفر یکی از پیشامدهای سفر است که به هر دلیلی ممکن است اتفاق بیفتد. سایت رسپینا تمهیدات لازم را برای کنسلی هتل اندیشیده است و مسافران می‌توانند در صورت تمایل ووچر هتل خود را استرداد کنند. قوانین کنسلی رزرو هتل با توجه به نوع هتل و زمان استرداد متفاوت است. این قوانین هنگام رزرو هتل در قسمت قوانین ذکر شده است. پس از تماس با کارشناسان رسپینا نسبت به کنسلی هتل خود، کارشناسان رسپینا با توجه به شرایط و قوانین کنسلی، وجه شما را در مدت ۷۲ ساعت به شما عودت می‌دهند.

مشاهده نظرات مسافران در سایت رسپینا

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب هتل مورد نظر، نظرات و تجربیات مسافران دیگر است. سایت رسپینا برای هر هتل این امکان را به وجود آورده است که مسافران نظرات خود را درج کنند تا راهنمای مناسبی برای مسافران دیگر باشد. سایت رسپینا پس از اتمام اقامت مسافران در هتل، طبق پیامکی نظر سنجی، نظر آنها را از خدمات رسپینا و هتل دریافت کرده و در سایت خود درج می‌کند. شما نیز پس از رزرو هتل از رسپینا می‌توانید در این نظرسنجی‌های شرکت کنید تا راهنمای مناسبی برای سایر مسافرین باشد.

رزرو هتل خارجی در رسپینا

یکی از خدمات دیگر سایت رسپینا، امکان رزرو هتل در شهرهای خارجی می‌باشد. برای رزرو هتل در شهر مورد نظر می‌توانید وارد صفحه رزرو هتل شده و از آنجا گزینه هتل خارجی را انتخاب کنید. سپس با وارد کردن نام هتل یا شهر مورد نظر، می‌توانید هتل‌های مورد نظر را مشاهده کرده و مراحل دیگر را همانند رزرو هتل داخلی طی کنید.

برای رزرو هتل خارجی در رسپینا نیازی به پرداخت به صورت دلار یا یورو ندارید و با همان کارت شتاب خود می‌توانید پرداخت هتل را به صورت ریالی انجام دهید. برای رزرو هتل خارجی همانند هتل داخلی می‌توانید از امکانات رسپینا مانند تضمین قیمت و پشتیبانی ۲۴ ساعته استفاده کنید.

با سرویس رزرو هتل رسپینا بیشتر آشنا شوید

رسپینا، برترین سرویس رزرو هتل

وب سایت رسپینا به قدمت بالا و درخشان در زمینه خدمات گردشگری و به ویژه رزرو هتل، خدمات متنوعی را برای مسافرین داخلی و خارجی ارائه می‌دهد. از این خدمات می‌توان به تضمین قیمت، پشتیبانی ۲۴ ساعته، استرداد آنلاین و موتور جستجوی هوشمند اشاره کرد. آیا شما تجربه رزرو هتل یا خدمات دیگر از سایت رسپینا را داشته‌اید؟ تجربه خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

کد خبر 606361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.