برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل تلاش می‌کنیم

نماینده شوراهای شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش برای جبران خسارت‌های ناشی از این سیل از خواسته‌های مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _پنجشنبه هفتم مهرماه_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به جاری شدن سیل اخیر، اظهار کرد: پیگیری‌های مجدانه مسئولان ارشد استان برای اختصاص اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به‌منظور جبران بخشی از خسارت‌های وارد شده به مردم در این حادثه ضروری است.

وی اضافه کرد: تلاش برای جبران خسارت‌های ناشی از این سیل به راه‌های روستایی و تأسیسات زیربنایی مانند جاده‌ها، پل‌ها، کانال‌های کشاورزی و مسیل‌ها از مهم‌ترین خواسته‌های مردم به‌شمار می‌رود.

نماینده شوراهای شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: پرداخت تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه به خسارت‌دیدگان سیل اخیر در نقاط مختلف شهری و روستایی چهارمحال‌وبختیاری باید مورد توجه مسئولان و متولیان امر باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مدیران استان می‌توانند مرهم دردی برای مشکلات مردم باشند، بنابراین انتظار داریم مدیران در حفظ و بسط رسالت سازمانی کوتاهی نکنند، تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری‌های شهرستان بن با کمبود ماشین‌آلات مواجه هستند و درآمد آنها بسیار محدود است و جوابگوی هزینه‌های شهر نیست، لذا روند توسعه به کندی انجام می‌شود.

بهارلویی در خصوص ظرفیت‌های توسعه گردشگری در شهرستان بن، اظهار کرد: در شرایط فعلی سرمایه‌گذاری با وجود جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان بن منجر به اشتغال‌آفرینی و درآمدزایی می‌شود.

کد خبر 606350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.