افزایش واژگونی خودرو در محورهای خوزستان/تردد روان در مرزهای شلمچه و چذابه

رئیس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به افزایش واژگونی خودروها در محورهای استان خوزستان، گفت: وضعیتی نسبتاً عادی و روان در محورهای منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه، در جریان است.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درحال‌حاضر وضعیتی نسبتاً عادی و روان در محورهای منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه، در جریان است و بازگشت زوار هم به تناوب درحال انجام است.

وی با بیان اینکه مشکل خاص ترافیکی در محورهای استان دیده نمی‌شود، افزود: زواری که از کشور عراق باز می‌گردند، حتماً در موکب‌ها، مجتمع‌های تفریحی رفاهی و حتی خودروها استراحت کافی داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان خوزستان تصریح کرد: طی چند روز گذشته با واژگونی خودروها در محورهای استان خوزستان روبه‌رو بودیم که عموماً علت آن خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

وی ادامه داد: وضعیت حوادث ترافیکی استان خوزستان نسبت به سال ۱۳۹۸ بهتر است و با تصادفات کمتری روبه‌رو هستیم. همه دستگاه‌های مربوطه برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین امسال فعالیت داشتند و نسبت به ایمن‌سازی محورها، ارتقای ایمنی و هماهنگی‌های لازم اقدام کردند.

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بازگشت زوار تا دو سه روز آینده ادامه داشته باشد و اتوبوس‌ها به تعداد کافی در هر دو مرز چذابه و شلمچه وجود دارد، تصریح کرد: با موج چندانی از بازگشت طی چند روز آینده روبه‌رو نخواهیم بود اما در صورت بروز آن آمادگی‌های لازم وجود دارد. اتوبوس‌ها به تعداد کافی در هر دو مرز چذابه و شلمچه وجود دارد.

کد خبر 606319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.