خانواده شهدا مایه برکت نظام اسلامی هستند

شهردار مبارکه گفت: خانواده شهدا و ایثارگران مایه خیر، برکت و افتخار برای نظام جمهوری اسلامی هستند و مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز دوشنبه _بیست‌وهشتم شهریورماه_ در دو دیدار جداگانه با خانواده شهیدان هوشنگ ثابتین و رسول ابراهیمی، اظهار کرد: بی‌تردید دعای شهیدان بزرگوار پشت سر ملت ایران است و هر موفقیتی که در کشور وجود دارد، مرهون فداکاری و ایستادگی شهدا و خانواده‌های آنان است.

وی با تجلیل از صبر و فداکاری همسران و خانواده‌های شهدا، افزود: خانواده شهیدان با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگی را انجام دادند و همه مدیون رشادت‌ها و ایثار آنان هستیم.

شهردار مبارکه در دیدار با خانواده شهید رسول ابراهیمی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار است و خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

احمدی با تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده این شهید، گفت: خانواده شهدا یادگاران گرانقدر آن عزیزان هستند و نقش بسیار مهمی در تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در کشور بر عهده دارند.

به گزارش ایمنا، شهردار به همراه فرماندار شهرستان مبارکه با خانواده شهید هوشنگ ثابتین و خانواده شهید رسول ابراهیمی دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد خبر 606295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.