۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
آغاز طرح پاکسازی در منطقه ۵ اهواز

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز با بیان اینکه طرح پاکسازی و نخاله‌برداری در سطح این منطقه آغاز شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی انجام شده در محله‌ها، جمع‌آوری نخاله‌ها بر اساس زمان‌بندی به وسیله ماشین‌آلات سنگین انجام می‌شود.

آرش دُر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور حفظ بهداشت، ایمنی، زیباسازی منظر شهری و ایجاد نقش پیشگیرانه جهت جلوگیری از انباشت نخاله‌های جدید، طرح جمع‌آوری نخاله‌های سطح منطقه پنج شهرداری اهواز آغاز شده است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی انجام شده در محله‌ها، جمع‌آوری نخاله‌ها بر اساس زمان‌بندی به وسیله ماشین‌آلات سنگین انجام می‌شود و در اولین مرحله، نخاله‌برداری، تنظیف و پاکسازی کامل کوی فرهنگ‌شهر، خیابان‌های ۱۳ رشد و کارگر غربی انجام شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز اضافه کرد: تخلیه و تجمع مصالح ساختمانی بیرون از ساختمان‌های در حال احداث باعث ایجاد مشکلات و نازیبایی سطح منطقه شده است که باید با جدیت این موضوع پیگیری شود.

وی تاکید کرد: برای تسهیل در تردد شهروندان و جلوگیری از ایجاد هرگونه حادثه، واحد اجراییات شهرداری آخرین اخطاریه‌های کتبی خود را به مالکان در حال ساخت‌وساز تحویل داد تا در صورت جمع‌آوری نکردن مصالح ساختمانی، پیگیری لازم در این باره از طریق مراجع قانونی انجام شود.

کد خبر 606276

برچسب‌ها