بهترین برنامه‌ های انتقال فایل آندروید + آموزش سریع ترین نرم افزار گوشی و روش جابجایی

هر نوع فایلی مانند فیلم، آهنگ، اسناد، تصاویر، برنامه‌ها و موارد دیگر را می‌توان با استفاده از برنامه های مختلف در گوشی موبایل منتقل کرد.

به گزارش ایمنا، نوآوری و ایجاد یک نرم افزار کارآمد برای انتقال فایل بین دستگاه‌ها، همیشه یک کار چالش برانگیز برای توسعه دهندگان بوده است. انتقال بی سیم فایل‌ها با استفاده از پرتوی IR که به برنامه‌های پیشرفته که با WiFi تکیه می‌کنند، تکامل یافته است. اپل برای محصولات خود ابزاری به نام ایردراپ را درنظر گرفته که می‌توانید توسط آن فایل‌های خود را به صورت بی‌سیم جابه‌جا کنید. برای دستگاه‌های اندرویدی گوگل ابزار جایگزین ایردراپ را توسعه داده و آن را Nearby Share نامگذاری کرده که البته در حال حاضر تنها از سیستم عامل اندروید و کروم پشتیبانی می‌کند و برای انتقال یک فایل را میان دستگاه اندرویدی و کامپیوتر به یک اپلیکیشن جداگانه نیاز خواهید داشت.

SHAREit

شریت با بیش از یک میلیارد نصب، به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های انتقال فایل شناخته می‌شود. با این برنامه، انتقال فایل بین دستگاه‌های مختلف ۲۰۰ بار سریع‌تر از بلوتوث و با سرعت ۲۰ مگابایت بر ثانیه انجام می‌شود. فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف مانند اپلیکیشن، عکس، ویدئو، گیف و موزیک با این برنامه قابل انتقال هستند.

SHAREit یک برنامه پخش ویدئو و پخش موزیک هم هست که با آن می‌توانید علاوه بر موسیقی و ویدئوهای موجود در حافظه گوشی، جدیدترین ویدئو و موسیقی‌های روز دنیا را ببیند و بشنوید. به علاوه می‌توانید تصاویر پس زمینه و گیف‌های جدید و زیبایی را برای گوشی هوشمندتان از این برنامه دانلود کنید.

بهترین برنامه‌ های انتقال فایل آندروید + آموزش سریع ترین نرم افزار گوشی و روش جابجایی

Xender

با Xender می‌توانید بدون نیاز به اینترنت فایل‌ها را بین دستگاه‌های مختلف جا به جا کنید. سرعت انتقال فایل با Xender تا ۴۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد و به این ترتیب می‌تواند فایل‌هایتان را به سریع‌ترین شکل ممکن بین گوشی‌های هوشمند و همچنین بین گوشی و کامپیوتر و تبلت جابه‌جا کند. این برنامه انتقال فایل هیچ سقفی برای انتقال فایل‌های سنگین ندارد و با آن می‌توانید هر فایل با هر حجمی را انتقال دهید. Xender یک برنامه مدیریت فایل هم هست که به شما امکان مدیریت فایل‌هایتان را می‌دهد و حتی از آنها بک‌آپ هم می‌گیرد. به علاوه قابلیت پخش موزیک و ویدئو را هم دارد.

Zapya

با برنامه Zapya می‌توانید هم به کمک Wifi و هم به صورت آفلاین هر نوع فایل را ببین دستگاه‌های مختلف انتقال دهید. این برنامه انتقال فایل ،برای تبادل فایل‌های سنگین هیچ محدودیتی ایجاد نمی‌کند. ویژگی جالب توجه این برنامه این است که می‌توانید در آن گروه‌های مختلفی مانند گروه‌های کاری یا دوستانه ایجاد کنید و یک فایل را به صورت همزمان برای اعضای گروه بفرستید و از فرستادن تک به تک آن بی نیاز شوید. این ویژگی بسیار کاربردی و مفیدی، به خصوص برای انجام امور کاری است. همچنین با Zapya می‌توانید با دوستان خود چت کنید. این برنامه مانند دیگر رقبایش، شما را در جریان جدیدترین موزیک و ویدئوها قرار می‌دهد.

Zapya نسخه وب هم دارد که با نصب آن بر روی کامپیوتر خود می‌توانید فایل‌ها را بین گوشی هوشمند و کامپیوتر انتقال دهید.

بهترین برنامه‌ های انتقال فایل آندروید + آموزش سریع ترین نرم افزار گوشی و روش جابجایی

Google Drive

Google Drive اپلیکیشن ساخت شرکت گوگل است که به صورت پیش فرض بر روی اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی وجود دارد. این برنامه در واقع یک فضای ابری است که بین دستگاه‌های اندرویدی و کامپیوتر شخصی‌تان ارتباط برقرار می‌کند.

این برنامه می‌تواند یک فضای ابری را بین دستگاه‌های شما و همکاران یا دوستان‌تان برقرار کند و به این ترتیب این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی فایل‌های مختلف را با افراد مختلف، در هرجایی به اشتراک بگذارید. برای بهتر دیدن و مرتب کردن فایل‌هایتان می‌توانید پوشه‌های مختلف را تنظیم کنید. قابلیت سرچ نام فایل، امکان مفید دیگری است که پیدا کردن یک فایل مشخص بین انبوه فایل‌های ذخیره شده را آسان‌تر می‌کند.

با گوگل درایو می‌توانید از روی برگه‌ها و اسنادتان اسکن بگیرید و با کیفیت قابل قبولی در اختیار داشته باشید. به علاوه این برنامه به سیستم Google photos شما هم متصل می‌شود.

بهترین برنامه‌ های انتقال فایل آندروید + آموزش سریع ترین نرم افزار گوشی و روش جابجایی

AirDroid

AirDroid یکی از برنامه‌های انتقال فایل محبوب بین گوشی‌های هوشمند و تبلت با کامپیوتر شخصی است. این برنامه شما را از کابل‌های USB بی نیاز می‌کند و با کمک Wifi بین دستگاه‌ها ارتباط برقرار می‌کند. این برنامه نه تنها قابلیت انتقال فایل را هم دارد، بلکه با اتصال گوشی به کامپیوتر می‌توانید پیام کوتاه، اعلان‌ها و حتی تماس‌های گوشی را با کامپیوترتان کنترل و مدیریت کنید و جواب بدهید.

Send Anywhere

Send Anywhere یک برنامه دریافت و انتقال فایل آسان و کاربردی است. این برنامه بدون هیچ قابلیت اضافه دیگری صرفاً فایل‌های شما را بین دستگاه‌های اندرویدی انتقال می‌دهد. روش انتقال هم خیلی ساده و امن است. فایل‌هایی با هر حجم و فرمتی را از حافظه داخلی یا حافظه جانبی دستگاه‌تان انتخاب کنید و دکمه سند را بزنید؛ با زدن این دکمه یک کد ۶ رقمی به شما نمایش داده می‌شود که با وارد کردن آن در دستگاه مقصد، انتقال سریع و آسان انجام می‌شود.

بهترین برنامه‌ های انتقال فایل آندروید + آموزش سریع ترین نرم افزار گوشی و روش جابجایی

Pushbullet

این اپ را می‌توانید به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای ارتباط میان کامپیوترها و دستگاه‌های اندرویدی در نظر بگیرید؛ گفتنی است تا زمانی که هم رایانه و هم دستگاه اندرویدی هر دو آنلاین و به یک اشتراک کاربری لاگین کرده باشند با Pushbullet قادر خواهید بود، به تبادل فایل بین این دو دیوایس بپردازید، یک URL اینترنتی را از دستگاه اندرویدی خود درون رایانه‌تان پیست (Paste) کنید، نوتیفیکیشن‌های تلفن هوشمندتان را درون کامپیوتر ببینید و یا از طریق رایانه به گوشی خود وصل شده و به ارسال و دریافت پیامک بپردازید.

کد خبر 606267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.