دفاع مقدس صفحه‌ای درخشان از تاریخ ایران اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از دفاع مقدس به عنوان صفحه‌ای درخشان و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی یاد کرد و گفت: دفاع مقدس حماسه ملت بزرگی است که در برابر قدرت‌های جهانی ایستادگی کرد تا استقلال، عزت و آزادگی خود را حفظ کند.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سلیمان رستمیان سربلندی و عزت کشور را مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگرانی دانست و اظهار کرد: شهدا با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی با بیان اینکه تحت رهبری خردمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و رشادت و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام امروز نهالی که حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذار آن بود به درخت تنومندی تبدیل شده است، گفت: امروز آوازه اقتدار و عزت ایران اسلامی در سرتاسر دنیا پیچیده و این پیام مبارکی برای آزادگان سراسر دنیا است که چشم امیدشان به ایران اسلامی است.

رستمیان در ادامه همزمان با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا؛ انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به دانش‌آموزان و دانشجویان را بسیار مهم دانست و افزود: امسال برنامه ویژه‌ای در جهت نکوداشت هفته دفاع مقدس در استان البرز با محور انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده و به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تدارک دیده شده است که می‌توان به برپایی اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، به صدا در آمدن زنگ ایثار در مدارس اشاره کرد.

این مسئول از برپایی کارگاه‌های اندیشه‌ورزی و اعزام راویان و پیام‌آوران ایثار به مساجد، مدارس و محافل فرهنگی در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: برپایی مراسم‌هایی چون شب خاطره، برپایی یادواره شهدا در شهرستان‌های استان البرز و اعزام راویان دفاع مقدس به اماکن علمی و فرهنگی استان از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در هفته دفاع مقدس است.

رستمیان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از الویت‌های فرهنگی استان البرز است، خاطرنشان کرد: باتلاش‌های مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان البرز امیدواریم برنامه‌ها به صورت منظم و منسجم طبق پیش‌بینی‌های انجام شده همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شود.

کد خبر 606262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.