۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
مشکل آب شرب سرخه پیگیری می‌شود

مشکلات شهرستان سرخه در دیدار اعضای شورای اسلامی این شهر با نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه پیگیری و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سرخه در دیدار با عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی پیرامون مسائل و طرح‌های توسعه‌ای و زیربنایی مرتبط با سرخه به ویژه مشکل آب شرب گفت‌وگو کردند.

تکمیل ساختمان جامعه‌القرآن و جایگاه موقت کتابخانه شهر سرخه، تکمیل پروژه آب‌رسانی، پیگیری تخصیص بودجه برای کتابخانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمک به احداث مجتمع فرهنگی، تعیین وضعیت آزادراه حرم تا حرم در محدوده سرخه و کمک به حوزه ورزش این شهر از جمله موضوع‌های مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست پس از بحث و بررسی مقرر شد تا درخصوص تخصیص مبلغ ۴۵ میلیارد ریالی نماینده مجلس به شهرستان سرخه با هماهنگی شورای اسلامی شهر و فرماندار جهت تعیین پروژه اقدام شود. همچنین مقرر شد تا اداره ورزش و جوانان این شهرستان با هماهنگی شورای اسلامی شهر لیستی از کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی شهر را تهیه کند تا جهت رفع آن‌ها پیگیری لازم از سوی نماینده مردم انجام شود.

در ادامه این دیدار و بحث و تبادل نظر درخصوص مشکل آب شرب سرخه، نماینده مردم به صورت تلفنی با مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت‌وگو کرد و مقرر شد تا اقدام فوری جهت افزایش ظرفیت تأمین آب شرب انتقالی به سرخه انجام شود؛ همچنین مقرر شد جلسه‌ای در هفته‌های آتی با حضور مدیر کل راهداری، نماینده مردم، اعضای شورای اسلامی شهر و فرمانداران سمنان و سرخه جهت تعیین وضعیت آزادراه حرم تا حرم برگزار شود.

به گزارش ایمنا، مساعدت مالی جهت اعزام تیم هیئت شمشیرزنی سرخه به مسابقات کشوری توسط نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

کد خبر 606242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.