عملکرد ضعیف عابدزاده او را نیمکت‌نشین کرد

امیر عابدزاده در آخرین بازی پونفرادینا در لیگ دسته‌یک اسپانیا روی نیمکت تیمش قرار گرفت و اکنون با این شرایط باید به اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران ملحق شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پونفرادینا امشب و در چارچوب هفته ششم لیگ دسته‌اول اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ در مقابل تیم آلباسته‌بالومپیه قرار خواهد گرفت و نکته اصلی آن نیمکت‌نشینی امیر عابدزاده دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم است.

امیر عابدزاده که در تمامی پنج دیدار پونفرادینا در فصل جاری درون قفس‌توری تیمش ایستاده، هرگز موفق به ثبت کلین‌شیت نشده، ۹ بار دروازه‌اش را باز شده دیده و تنها توانسته ۱۲ سیو (دو سیو موفق در هر بازی) به‌ثبت برساند و امتیاز متوسط ۶.۵۹ را کسب کند.

همین مسئله و خصوصاً اشتباهات وی در بازی قبلی پونفرادینا باعث شد تا خوزه‌مانوئل گومز سرمربی این تیم، عابدزاده را در بازی امشب نیمکت‌نشین کند و به جورجی ماکاریدزه ۳۲ ساله گرجستانی میدان بدهد.

عابدزاده در شرایطی امشب نیمکت‌نشین شد که در دو سه‌روز اخیر باید به اتریش سفر کند تا در اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی فوتبال کشورمان حضور پیدا کند و همچنین در بازی‌های تدارکاتی برابر اروگوئه و سنگال ایران را همراهی کند.

قطعاً بازی‌نکردن عابدزاده آن‌هم در حوالی اردوی تیم‌ملی در اتریش و همچنین فاصله دو ماهه تا جام‌جهانی اتفاق خوبی نخواهد بود و باید دید پس از پایان فیفادی، عابدزاده باز هم به دروازه‌بان اصلی پونفرادینا تبدیل خواهد شد یا خیر.

کد خبر 606227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.