عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ شهریورماه

در این بسته خبری از اجرای بیش از ۳۰ پروژه در هچیرود تا ارتقای درجه شهرداری قیدار و استقبال ضعیف رانندگان از سرویس مدارس در یاسوج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای بیش از ۳۰ پروژه عمرانی در سال جاری

جعفر ردایی، شهردار هچیرود گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای شهر اجرای بیش از ۳۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در سطح شهر هچیرود است که بخشی از آن اجرا شده است و مابقی در دستور کار قرار دارد.

استقبال ضعیف رانندگان جهت سرویس مدارس در یاسوج

عبدی دانش مقدم، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: با وجود اطلاع رسانی جهت ثبت نام متقاضیان سرویس مدارس در شهر یاسوج، رانندگان استقبال کمی داشتند.

سقوط کارگر شهرداری در چاه

مجید اصغری، رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری پیشوا از سقوط کارگر شهرداری در چاه تأسیسات شهری خبر داد و گفت: این حادثه به دلیل سرقت دریچه‌ها رخ داده است.

سرمایه‌گذاری لازم در حوزه گردشگری غرب مازندران انجام نشده است

محمد ابراهیم لاریجانی، شهردار تنکابن گفت: غرب مازندران با وجود ظرفیت بالا و رشد مسافر و گردشگر، سرمایه گذاری لازم در حوزه گردشگری صورت نگرفته است.

ارتقای درجه شهرداری قیدار

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار از ارتقا رتبه شهرداری این شهر به درجه ۸ خبر داد و گفت: این مهم پس از بررسی شاخصه‌های عمومی و اختصاصی در کمیته تخصصی بررسی درجات شهرداری‌های وزارت کشور صورت پذیرفت و پس از تأیید استحقاق ارتقای رتبه شهرداری قیدار، طی نامه‌ای توسط وزیر کشور به استاندار زنجان ابلاغ شد.

برگزاری نخستین جشنواره المان‌های فلزی پسته در رفسنجان

مجتبی میرزمانی، رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان از برگزاری نخستین جشنواره المان‌های فلزی پسته در رفسنجان خبر داد.

لایروبی جوی‌های سطح شهر زرند

محمدرضا جعفری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از عملیات لایروبی و تنظیف جوی‌های سطح شهر خبر داد و گفت: از آنجا که جوی‌های سطح شهر در طول سال به دلیل انباشته شدن پساب‌ها و گل و لای، کم عمق شده است و موجب هدایت آب به معابر و خیابان‌های می‌شود، هر ساله عملیات لایروبی این مسیرها انجام می‌شود.‌

کد خبر 606140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.