اعلام لیست نهایی تیم‌ملی فوتسال برای جام ملت‌های آسیا

اسامی بازیکنان تیم‌ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتسال کشورمان پس از کسب مقام نایب‌قهرمانی در تورنمنت شش‌جانبه بین‌قاره‌ای تایلند، روز گذشته به تهران بازگشت تا آخرین اردوی خود را پیش از اعزام به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به میزبانی کویت آغاز کند. گفتنی است این اردو بعد از استراحت دو روزه ملی‌پوشان آغاز می‌شود.

کادر فنی تیم‌ملی فوتسال در تورنمنت تایلند، ۱۶ بازیکن را دعوت کرده بود و اکنون این لیست برای مسابقات قهرمانی آسیا به ۱۴ نفر کاهش یافته است.

بر این اساس، سینا پرکاس، سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، حمزه کدخدایی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علیرضا رفیعی‌پور، مسلم اولادقباد، مهدی اسدشیر، سالار آقاپور، مهدی کریمی، حسین طیبی، علیرضا جوان، سعید احمدعباسی و محمدحسین بازیار لیست ایران را برای جام ملت‌های آسیا تشکیل می‌دهند و بهمن جعفری و مسعود عباسی دو بازیکنی هستند که از لیست تیم‌ملی خط خورده‌اند.

همچنین با تصمیم وحید شمسایی سرمربی تیم‌ملی، ایران در این رقابت‌ها با دو دروازه‌بان یعنی سینا پرکاس و سعید مؤمنی حاضر می‌شود.

به گزارش ایمنا، مسابقات فوتسال ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا مهرماه امسال به‌میزبانی کشور کویت برگزار می‌شود و ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌های لبنان، اندونزی و چین‌تایپه هم‌گروه است.

کد خبر 606139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.