سرمربی آرسنال به حمایت ونگر پاسخ داد!

میکل آرتتا در پاسخ به ادعای آرسن ونگر مبنی بر اینکه آنها هیچ نقطه ضعفی ندارند و می‌توانند برای عنوان قهرمانی بجنگند، تاکید کرده است که آرسنال می‌تواند "بسیار بهتر" باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میکل آرتتا در پاسخ به ادعای آرسن ونگر مبنی بر اینکه آنها هیچ نقطه ضعفی ندارند و می‌توانند برای عنوان قهرمانی بجنگند، تاکید کرده است که آرسنال می‌تواند "بسیار بهتر" باشد

ونگر، سرمربی افسانه‌ای توپچی‌ها، اخیراً از تیم آرتتا تمجید کرده است، اما این مرد جوان اسپانیایی پس از شروع درخشان در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، تیمش کمی افت کرده است.

آرتتا در صحبت با اسکای اسپورت گفت: "شنیدن این حرف از آرسن بعد از آن روزهایی که هر روز در کنار او بودم، بسیار عالی است! اما من چیزهای زیادی را می بی نم که هنوز باید در آنها پیشرفت کنیم و بهتر شویم. ما در حال حرکت هستیم. در مسیر درست هستیم، اما می‌توانیم خیلی بهتر شویم."

آرسنال در حال حاضر ۱۵ امتیاز از ۶ بازی لیگ برتر، ۵ برد و یک باخت دارد. شکست ۳بر۱ در مقابل منچستریونایتد کمی شتاب آنها را کم کرد، اما توپچی‌ها با پیروزی در بازی ابتدایی مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل اف سی زوریخ به فرم خوب خود برگشتند.

توپچی‌ها امروز یکشنبه، در ورزشگاه کامیونیتی، مقابل برنتفورد قرار می‌گیرند، جایی که محل شکست تحقیرآمیز ۲بر۰ دیدار افتتاحیه فصل گذشته بود. مردان آرتتا قصد دارند آن نتیجه را جبران کنند و یک برد دیگر برای بازگشت به بالای جدول کسب کنند.

کد خبر 606108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.