صدور مجوز ساخت انباری و اتاقک برای باغات تسهیل شود

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: صدور مجوز ساخت انباری و اتاقک برای باغات تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا چهلگردی امروز _یکشنبه بیست و هفتم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به سرمازدگی بهاره باغات شهرستان سامان معرفی باغداران به بانک کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به منظور خرید دستگاه‌های پلار باغی و چاهک معکوس ضروری است، همچنین تمدید تسهیلات سررسید شده بخش کشاورزی و پرداخت سود و دیرکرد این تسهیلات توسط دولت از خواسته‌های مهم و به حق کشاورزان است.

وی افزود: کشاورزان شهرستان سامان درخواست دارند صدور مجوز ساخت انباری و اتاقک برای باغات تسهیل شود و تأمین نیروی انسانی کافی برای اداره جهاد کشاورزی و امور اراضی شهرستان سامان و اداره منابع طبیعی شهرستان جهت رسیدگی بهتر به مشکلات شهرستان و تسریع در صدور اسناد قطعی ۲۰ هزار هکتار باغات واگذار شده در دستور کار قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد تصریح کرد: تخصیص قیر رایگان اختصاص داده شده به جهاد کشاورزی در برنامه ششم توسعه به جاده‌های بین مزارع و توزیع بین طرح‌ها جهت آسفالت جاده‌های بین مزارع باید توسط مسئولان ذی‌ربط پیگیری شود.

وی با اشاره به مشکلات بیکاری در استان، تصریح کرد: صدور پروانه بهره‌برداری آب تعداد ۱۷ طرح کشاورزی سامان که احکام قضائی آنها نیز صادر شده می‌تواند تحول اساسی در حوزه اشتغال ایجاد کند.

چهلگردی تاکید کرد: تسریع در ایجاد زیرساخت‌های مجتمع دامداری شهر سامان و واگذاری سریع‌تر اراضی مجتمع به دامداران واجد شرایط جهت شروع ساخت و ساز از خواسته‌های مهم مردم شهر سامان به ویژه دامداران است.

کد خبر 606104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.