۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تولد دوباره دیبالا در تیم مورینیو

دیبالا پاسخ هواداران رم و استقبال باشکوهی که از او شد را به خوبی داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، به نظر می‌رسد پائولو دیبالا در رم دوباره متولد شده است. او به طور مداوم بازی می‌کند و در هشت بازی با جالوروسی روی ۶ گل اثر گذاشته است.

لاجویا پس از پایان قراردادش با یوونتوس در ماه ژوئن به صورت رایگان به ورزشگاه المپیکو رفت. او تا سال ۲۰۲۵ با جالوروسی قرارداد امضا کرد و ستاره جدید تیم مورینیو شد. در ماه آگوست دیبالا مقابل ۱۰ هزار هوادار معرفی شد و به نظر می‌رسد به لطف چهار گل و دو پاس گل او در ۸ بازی در تمام رقابت‌ها، دیبالا پاسخ هواداران رم و استقبال باشکوهی که از او شد را داده است.

بدیهی است که با به ثمر رساندن گل اول تیم رم موفق شد یک بار دیگر در مسابقه خود کنترل بازی را به دست بگیرد. این دیبالا بود که گل اول بازی را زد و همین اتفاق دو گل دیگر را با خود به همراه آورد. مورینیو در مصاحبه خود راجع به بازی تیمش در لیگ اروپا که با برتری سه بر صفر به پایان رسید، گفت: ما در نیمه اول نگرش اشتباهی داشتیم و طوری رفتار می‌کردیم که انگار ۱۱ در مقابل ۱۱ هستیم. با این حال توانستیم نگرش خود را اصلاح کنیم.

برخلاف چند فصل گذشته که ستاره آرژانتینی اغلب با مصدومیت مواجه بود، در دوران جدیدی که در رم آغاز کرده، او در حال حاضر ۶۰۸ دقیقه بازی کرده است و از هشت بازی، هفت بازی را به عنوان بازیکن ترکیب اصلی آغاز کرده.

دیبالا در دو فصل اخیر خود در یوونتوس زیر نظر آندره آ پیرلو و مکس آلگری ۳۷ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. یوونتوس در نهایت تصمیم گرفت قرارداد او را در ابتدای سال تمدید نکند و به او اجازه داد تا در ماه ژوئن به عنوان بازیکن آزاد از بانوی پیر جدا شود.

بهترین فصل دیبالا در سری آ در تورین در فصل ۱۸-۲۰۱۷ بود که در ۳۳ بازی لیگ ۲۲ گل به ثمر رساند. اینتر در طول تابستان لاجویا را تعقیب کرده بود، اما بازگشت روملو لوکاکو باعث شد نراتزوری جذب دیبالا را غیرممکن در نظر بگیرد. به این ترتیب آ اس رم خیلی سریع وارد معامله شد و توانست دیبالا را مجاب امضای قرارداد کند.

کد خبر 606089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.