پویش «شور عاطفه‌ها» فرصت حمایت از ۴۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند

پویش ملی شور عاطفه‌ها در بیش از ۳۶۰۰ پایگاه مستقر در میادین و معابر اصلی، مصلی‌های نماز جمعه، همچنین دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان اصفهان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، یکی از مأموریت‌های این نهاد را ترویج فرهنگ خیر و احسان دانست و اظهار کرد: پویش شور عاطفه‌ها برای کمک به علم‌آموزی فرزندان نیازمند، فراهم‌سازی فرصت مشارکت مردم در موضوع انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش‌آموزان و اجرایی کردن نیت نیکوکاران برای تأمین بخشی از نیازهای نوجوانان و جوانان در آستانه ورود به سال تحصیلی، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با شروع سال تحصیلی همه مدارس استان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند هستند، افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان هر ساله با اهداف مشترک برای کمک به این قشر با شناختی که از دانش‌آموزان دارد نقش مؤثری در اجرای پویش شور عاطفه‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان درخصوص مکان‌هایی که برای دریافت کمک به پویش شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: این پویش از مردادماه آغاز و تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت و برای مشارکت گسترده مردم در سی‌ویکم شهریورماه بیش از ۳۶۰۰ پایگاه، دفاتر اداره کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان مستقر و یکم مهرماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم استانی‌های خیراندیش هستند.

وی با دعوت از عموم مردم برای حضور در این پویش، گفت: خیران و نیک‌اندیشان می‌توانند هدایای نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ یا با شماره‌گیری کد #۱۰۳۱۸۸۷۷*و اریز و کمک‌های غیرنقدی خود را به مکان‌های اعلام شده اهدا کنند.

کد خبر 606083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.