ترکیب احتمالی رئال‌مادرید برای دیدار با اتلتیکومادرید

شاگردان آنچولتی برای حفظ صدر جدول نیاز دارند برابر اتلتیکومادرید به پیروزی دست یابند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، رئال مادرید در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در هر هشت بازی پیروز شده و امروز به متروپولیتانو می‌رود تا با یکی از سرسخت‌ترین رقیب‌های خود یعنی تیم دیگو سیمئونه مسابقه بدهد.

کارلو آنچلوتی رکورد طولانی‌ترین برد در تاریخ رئال مادرید را در اختیار دارد، ۲۲ بازی متوالی در سال ۲۰۱۴. این سرمربی ایتالیایی هم‌اکنون در آستانه ثبت رکورد «میگل مونوز» بزرگ است که ۱۱ بازی متوالی را با پیروزی پشت سر گذاشت. رئال مادرید در هشت بازی اول خود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ پیروز شده است، اما زمانی که آن‌ها به بخش دیگری از مادرید سفر می‌کنند تا برابر تیم دیگو سیمئونه قرار بگیرند، درواقع با سخت‌ترین آزمون خود تا به اینجای فصل روبه‌رو هستند. اگرچه از نظر تاریخی، تیم میهمان بر این رقابت مسلط بوده، اما اتلتیکو در آخرین دیدار بین دو تیم پیروز شد و هفته گذشته نیز سلتاویگو را با چهار گل شکست داد.

تیم آنچلوتی با پنج پیروزی از پنج مسابقه در صدر جدول لالیگا قرار دارد و بارسلونا نیز پشت سر آن‌ها می‌تازد. تیم ژاوی پس از تساوی در دیدار اول در رایو، چهار بازی متوالی در لیگ را برده است. مادریدی‌ها در سه بازی از پنج بازی اخیر خود مقابل اتلتیکو پیروز شده اما از ۱۳ دربی اخیر مادرید تنها در چهار دربی حداکثر امتیاز را کسب کرده‌اند.

رکورد کلی سرمربی ایتالیایی مقابل اتلتیکو هفت برد، هفت شکست و پنج تساوی است که میانگین امتیاز ۱.۳۷ در هر بازی برای او محسوب می‌شود. برای سیمئونه، این مقدار به ۱.۲۹ کاهش می‌یابد چرا که آنچلوتی شش برد، چهار تساوی و هفت شکست مقابل سرمربی آرژانتینی کسب کرده است.

رئال مادرید در متروپولیتانو بنزما که کاپیتان و امید اول گلزنی تیم است را در اختیار نخواهد داشت و این بازیکن فرانسوی به دلیل مشکل عضلانی نه تنها این مسابقه را از دست خواهد داد، بلکه در دیدار برابر مایورکا و لایپزیش نیز غایب بوده است. در حالی که رئال در غیاب بنزما جانشین مشخصی ندارد، آنچلوتی گزینه‌های متعددی دارد که می‌تواند در پست بنزما به کار بگیرد. رودریگو، ادن هازارد یا مارکو آسنسیو برای پر کردن شکاف خط حمله گزینه‌های مطلوبی به حساب می‌آیند.

اگرچه سرمربی ایتالیایی به ندرت از خط حمله ۴-۳-۳ مورد علاقه خود دور می‌شود، اما گهگاه در مواقعی که شرایط اقتضا می‌کند، سیستم‌های متفاوتی را در زمین پیدا می‌کند. همان‌طورکه در فینال سوپر کاپ اروپا نیز این اتفاق افتاد و آنچلوتی مجبور به استفاده از ترکیب ۴-۱-۴-۱ شد. در آن سیستم، وینیسیوس را می‌توان به عنوان یک بازیکن مرکزی در نظر گرفت.

ترکیب احتمالی رئال مادرید در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید
کورتوا، کارواخال، رودیگر، آلابا، مندی؛ شوامنی، کروس، مودریچ، والورده، هازارد، وینیسیوس.

کد خبر 606082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.