ترکیب احتمالی اتلتیکومادرید برای دیدار با رئال‌مادرید

مشکلات زیاد در خط دفاعی اما خط میانی مستحکم، خلاصه‌ای از وضعیت اتلتیکومادرید و دیگو سیمئونه پیش از بازی دربی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا به نقل از آ اس، اگر بتوان یک نفر را مسبب تغییر جایگاه اتلتیکو مادرید از یک تیم ساده به رقیب اصلی رئال مادرید تلقی کرد، آن فرد «دیگو پابلو سیمئونه» است. زمانی که سرمربی آرژانتینی در دسامبر ۲۰۱۱ به کالدرون رسید، اتلتیکو از قدرت اروپایی امروزی دور بود و از زمان قهرمانی در لیگ و جام حذفی در فصل ۱۹۹۵-۱۹۹۶، حتی یک عنوان داخلی هم کسب نکرده بود. از نظر دربی مادرید بیش از یک دهه بود که اتلتیکو رئال را در هیچ رقابتی شکست نداده بود. سیمئونه این روند را به پایان رساند و با پیروزی دو بر یک در فینال کوپا دل ری، دو هدف بزرگ را برای تیمش محقق کرد.

از آن زمان تاکنون، سیمئونه ۳۶ بازی مقابل رئال مادرید مربیگری کرده که حاصل این دیدارها ۱۰ برد، ۱۱ تساوی و ۱۵ باخت است. رکوردی بیش از حد قابل قبول با توجه به اینکه در ۲۵ بازی دربی قبل از سیمئونه، این باشگاه حتی در یک بازی هم برنده نشده بود.

با وجود شکست دادن سلتاویگو در هفته گذشته، اتلتیکو در رده هفتم جدول لیگ قرار دارد و این نشان از مشکلات اخیری است که خط دفاع سیمئونه متحمل شده است. دوران تقلید اتلتیکو از تیم آرسنال تونی آدامز و کسب بردهای اقتصادی و یک بر صفر به پایان رسیده و حتی سد محکمی همچون یان اوبلاک نیز کارایی گذشته را ندارد. ملی‌پوش اسلوونیایی بازی‌های مقابل سلتا و لورکوزن را از دست داد و با وجود اینکه شانس حضور در بازی یکشنبه را دارد، ایوو گربیچ دوباره آماده قرار گرفتن درون چارچوب دروازه تیم اتلتیکو مادرید است.

سیمئونه نیمی از خط دفاعی خود را از دست داده، خوزه ماریا خیمنز و استفان ساویچ گزینه‌های اول اتلتیکو در خط دفاعی مرکزی بودند که هر دو برای بازی مادرید غایب هستند و بازگشت سرخیو رگیلون به صورت قرضی از تاتنهام هنوز به طور کامل انجام نشده است. سرمربی آرژانتینی مجبور است در دیدار حساس پیش روی خود به ماریو هرموسو و فیلیپه اتکا کند. البته ممکن است غایبان خط دفاعی سیمئونه را مجبور به تغییر سیستم کنند.

در این صورت، هرموسو ممکن است در سمت چپ با ویتسل و رینیلدو در سمت دیگر بازی را شروع کند. این به سیمئونه اجازه می‌دهد تا خط هافبک را با سائول در سمت چپ و ناهوئل مولینا در سمت راست پر کند، جایی که آنخل کوریا گزینه محتمل دیگری خواهد بود. کوکه، رودریگو دی پائول و مارکوس یورنته سه بازیکن مرکزی خواهند بود که پشت سر ژائو فلیکس و آلوارو موراتا حضور دارند.

تقریباً درمورد خط حمله اتلتیکو هیچ شبهه‌ای وجود ندارد، چراکه درباره آنتوان گریزمان، همه چیز واضح است. با توجه به بندی که در قرارداد قرضی با بارسلونا، باشگاه صاحب بازیکن فرانسوی ذکر شده، این مهاجم تنها می‌تواند سی دقیقه برای تیمش به میدان برود. با این حال پیش‌بینی می‌شود که وی یکی از تعویض‌های مهم و اصلی دیگو در نیمه دوم باشد.

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید در دیدار برابر رئال مادرید
گربیچ، رینیلدو، ویتسل، هرموسو، سائول، دی پائول، یورنته، کوکه، مولینا، ژائو فلیکس، موراتا

کد خبر 606075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.