۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
شناسایی بناهای ناایمن شهر قزوین

سرپرست شهرداری منطقه۴ قزوین گفت: تعداد ۱۵ مورد از بناهای رها شده و دیوارهای ناایمن در سطح منطقه که دارای خطر احتمالی بودند شناسایی و تذکر قانونی به منظور رفع مشکل به مالکان آن‌ها داده شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی اظهار کرد: پس از شناسایی ۱۵ مورد از بناهای متروکه و دیوارهای ناایمن در بافت فرسوده شهر و اخطارهای اولیه به صاحبان بناهای مذکور، مراحل قانونی جهت رفع خطر انجام شد.

وی افزود: طی هماهنگی‌های انجام شده با معاونت‌های عمرانی و خدمات شهری به مالک یا مالکان ساختمان‌های ناایمن و رها شده در سطح شهر با اخطار کتبی و نصب بنر، به مدت ۷۲ ساعت به منظور تعیین تکلیف موضوع و رفع خطر، مهلت داده شد.

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین خاطرنشان کرد: مالک یا مالکان بناهای رها شده‌ای که در مرحله اول و در موعد مقرر اقدام به رفع خطر نکرده‌اند، باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و طی هماهنگی با مقامات قضائی اقدام به رفع خطر از ساختمان‌های ناایمن کنند تا شهروندان با مشکل حوادث احتمالی ناشی از ریزش آوار مواجه نشوند.

قاسمی گفت: طی چند روز گذشته یکی از بناهای خطرآفرینی که مالک آن اقدام به گودبرداری غیراصولی و بدون مجوز در خیابان حضرت امام خمینی (ره) کرده بود، توسط معاونت‌های عمرانی و خدمات شهری منطقه چهار و با دستور مقام قضائی رفع خطر شد.

کد خبر 606071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.