اختلال در ارسال پیامک رجیستری موبایل رفع شد

مدیرکل دفتر خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اختلالات چند روز اخیر در ارسال پیامک‌های رجیستری رفع شده و اپراتورها نگران پرداخت هزینه‌های خود نباشند. پرداخت‌نشدن به دلیل موانع قانونی بوده که به‌زودی با همکاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رفع خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت صمت، حمید محله‌ای با اشاره به قانون تعیین تعرفه‌های خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اظهار کرد: برای خدمات سامانه همتا در جلسه ۲۹۶ مورخ ۱۲/‏۰۸/‏۱۳۹۸‬ کمیسیون تنظیم مقررات وزارت ارتباطات، تعرفه تصویب شده بود و تا فروردین‌ماه ۱۴۰۰ این مصوبه به قوت خود باقی بود و تعرفه خدمات رجیستری تلفن همراه را مشخص می‌کرد، ولی مسئولان وقت وزارت ارتباطات با این استدلال که هزینه را باید دولت بدهد، این تصمیم را لغو کردند و در بودجه ۱۴۰۰ دیده شد، اما بودجه مورد نظر هم پرداخت نشد؛ لذا مشکل این است که نه بودجه و نه مصوب‌های در کمیسیون داریم.

وی افزود: راه‌حل‌های خوبی با تعامل سایر دستگاه‌ها پیشنهاد شده است که امیدواریم ظرف چند روز آینده با سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات به تفاهم نهایی برسیم و این مشکل به طور اساسی رفع شود.

کد خبر 606054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.