پیشگویی کنته و شلیک‌های سون به قلب لسترسیتی

ستاره کره‌ای تیم تاتنهام پیش از مسابقه دیروز تیمش، هنوز در این فصل گلی به ثمر نرسانده بود اما بالاخره همه چیز تغییر کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آنتونیو کنته از «هیونگ مین سون» به خاطر شرایط استثنایی و فرم فوق‌العاده‌اش تمجید و ادعا کرد که خشم درونی این بازیکن به او کمک کرده تا دوران گل نزدنش را به پایان برساند.

ستاره کره‌ای تیم تاتنهام پیش از مسابقه دیروز تیمش هنوز در این فصل هنوز گلی به ثمر نرسانده بود. او که در سال گذشته برنده کفش طلا در انگلستان شد تاکنون در این فصل در هشت بازی برای اسپرز به میدان رفته اما هنوز حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشده بود.

کنته پیش از بازی روز گذشته تیمش در صحبت با خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم سانی، مطمئناً به خاطر شرایطش خوشحال نیست، زیرا او گل نمی‌زند. این طبیعی است و من دوست دارم که او از این وضعیت کمی عصبانی است، زیرا به این معنی است که او می‌خواهد تلاش کند تا اوضاع تغییر کند.

سرمربی تاتنهام ادامه داد: ما به او نیاز داریم و سون برای تیم ما بازیکن مهمی محسوب می‌شود. به خصوص زمانی که شما در بازی‌های بزرگ گل نمی‌زنید، ممکن است از نظر روحی و همچنین بدنی خسته باشید، اما تکرار می‌کنم که سانی برای من هرگز مشکلی نخواهد بود و خشم درونی او می‌تواند باعث شود تا بالاخره پای سون به گلزنی باز شود.

پس از این صحبت‌ها بود که آنتونیو کنته تصمیم گرفت برای دیدار با لسترسیتی، سون را روی نیمکت بنشاند و از مثلث کولوسفسکی، کین و ریچارلیسون استفاده کرد. تاتنهام نمایش خیره‌کننده‌ای برابر لسترسیتی داشت و در نهایت زمانی که سون به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمد، موفق شد سه گل استثنایی به ثمر برساند و ستاره میدان لقب بگیرد.

ستاره کره‌ای نشان داد که سرمربی تیمش درباره او اشتباه نمی‌کرده و خشم سون از ناکامی در گلزنی برای تاتنهام در این فصل، نفس لسترسیتی را برید و حالا اسپرز از این پس یکی از برترین بازیکنان خودش را در شرایطی عالی در اختیار دارد.

کد خبر 606052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.