ناراحتی مانه از حضور در بایرن‌مونیخ

تغییر پست مانه در بایرن‌مونیخ موجب شده تا او از یک ستاره به بازیکنی عادی تبدیل شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، دیدی هامان، هافبک سابق لیورپول، مدعی شده است که «سادیو مانه» در بایرن‌مونیخ خوشحال به نظر نمی‌رسد و گویا در باشگاه مطرح آلمانی منزوی شده است.

ملی‌پوش سنگالی، چهار بازی بدون گل را پشت سر گذاشته است. هامان فکر می‌کند که درحال‌حاضر جایی دور از پست اصلی خود در زمین مسابقه بازی می‌کند و به همین خاطر نمی‌توان امیدی در چهره و رفتارش دید.

مانه پس از ۶ سال حضور در آنفیلد، لیورپول را ترک کرد و تابستان امسال به غول آلمانی بایرن مونیخ پیوست. او در ۱۰ بازی، پنج گل به ثمر رسانده اما در چهار بازی اخیر خود موفق به گلزنی نشده است؛ هامان ستاره سابق لیورپول معتقد است که برای این روزها ستاره سنگالی در تلاش است تا خود را با شرایط تیم جدیدش وفق دهد.

هامان اضافه کرد: مانه هنوز با شرایط وفق پیدا نکرده است، اگرچه او در لیورپول نیز در شرایطی به سمت میانه میدان می‌آمد و در مرکز زمین بازی می‌کرد، اما این پست اصلی مانه نیست. او همین پست را در بایرن نیز به عهده گرفته و مشخص است که از آن رضایت ندارد.

وی ادامه داد: به نظر من مانه خوشحال به نظر نمی‌رسد. بازیکنان دیگری مانند لروی سانه، جمال موسیالا یا لوکاس هرناندز همگی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. در حال حاضر هیچ‌کس درباره مانه صحبت نمی‌کند. او در ترکیب حضور دارد اما ستاره تیم نیست. بایرن باید شرایط را تحت کنترل داشته باشد و سادیو را در موقعیت خوبی قرار دهد.

مانه در طول مدت حضورش در آلمان همواره به عنوان مهاجم مرکزی بازی کرده و هافبک سابق لیورپول اعتقاد دارد که در صورت تداوم این شرایط، ممکن است مانه نیمکت‌نشین شود: فکر می‌کنم اگر مانه به چنین سبک بازی در بایرن ادامه دهد، نیمکت‌نشین خواهد شد. البته که می‌توانید از مانه در کناره‌های زمین استفاده کنید. شکی وجود ندارد که او به عنوان یک وینگر نمایش بهتری خواهد داشت.

با این حال، بایرن سه بازیکن فوق‌العاده در پست‌های وینگر در اختیار دارد. موسیالا، سانه و کومان می‌توانند این نقش را برعهده بگیرند و مانه نیاز دارد خودش را با بازی در میانه زمین وفق دهد.

کد خبر 606042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.