بهسازی آسفالت معابر منطقه ۵ اصفهان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد ریالی این منطقه برای جرای عملیات گسترده روکش آسفالت معابر در قالب طرح محله‌محوری، گفت: در این طرح بیش از ۲۵ هزار مترمربع از معابر به ضخامت چهار سانتی‌متر بهسازی آسفالت شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای عملیات گسترده روکش آسفالت معابر در قالب طرح محله‌محوری با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در سطح منطقه پنج در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت معابر سطح منطقه پنج شهرداری به‌دلیل فرسودگی آسفالت، زیرساخت‌های غیراصولی، تردد روزانه وسایل نقلیه شخصی و دیگر موارد، نیاز به توجه جدی دارد که این موضوع در دستور کار این منطقه قرار گرفته است، ادامه داد: اقدامات مربوط به آسفالت معابر از ابتدای سال تا پایان شهریورماه در این منطقه انجام می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اصلاح و لکه‌گیری آسفالت به‌صورت مستمر در سطح این منطقه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه‌ها ارتقای کیفیت آسفالت معابر در جهت بهبود زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری است.

وی تصریح کرد: از جمله عواملی که باعث افزایش عمر آسفالت می‌شود، نحوه زیرسازی و جنس آسفالت است که در این راستا تمام اقدامات بر اساس استانداردهای لازم انجام شده است تا بتوانیم از نظر کمی و کیفی شاهد افزایش عمر آسفالت باشیم.

کارگر با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار مترمربع از معابر به ضخامت چهار سانتی‌متر بهسازی آسفالت شده است، گفت: با ساماندهی و بهسازی معابر، می‌توان در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات اصلی آنها گام برداشت.

وی جلب رضایت شهروندان را یکی از اولویت‌های شهرداری منطقه پنج دانست و اضافه کرد: شهرداری این منطقه بر اساس اولویت‌بندی معابر، در حال انجام عملیات گسترده روکش آسفالت است و تاکنون این اقدام در خیابان سجادیه یک، بن‌بست‌های خیابان‌های علامه جعفری، خیابان محتشم کاشانی کوچه بنفشه، خیابان شهید موحدنیا، محله وحید خیابان خاقانی و کوچه مریم انجام شده است.

کد خبر 606033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.