بارسلونا دست از سر چلسی برنمی‌دارد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلستان خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* پس از شکست سنگین روز گذشته مقابل تاتنهام، برندان راجرز در آستانه اخراج از لسترسیتی قرار دارد.

* منچسترسیتی، تاتنهام و چلسی قصد دارند در ژانویه برای جذب میلان اشکرینیار، مدافع اینترمیلان وارد عمل شوند.

* نیوکاسل یونایتد به دنبال جذب بازیکن مد نظر آرسنال، میخایلو مادریک، وینگر شاختار دونتسک است.

* گراهام پاتر از زمان ورودش به باشگاه چلسی، تحت تأثیر تمرینات آرماندو بروخا مهاجم آبی‌ها قرار گرفته است.

* بعید است روملو لوکاکو در فصل آینده به چلسی برگردد، این باشگاه در نظر دارد تا قرارداد قرضی او را یک سال دیگر با اینترمیلان تمدید کند.

* چلسی، منچسترسیتی و لیورپول همگی امیدوارند "کول برانیگان" نوجوان با استعداد باشگاه لینفیلد ایرلند را به خدمت بگیرند.

* جی گورتر، دروازه‌بان تیم ملی زیر ۲۱ هلند، پس از اینکه در هنگام ملاقات با مادر بیمارش در بیمارستان، به پیام‌های واتس‌اپ پاسخ نداد، دعوت به تیم ملی را از دست داد.

* آینده میک شوماخر به‌عنوان بخشی از تیم "هاس" در فرمول یک در هاله‌ای از ابهام است و گونتر اشتاینر، مدیر تیم، نگران عدم ثبات او است.

تلگراف:

* مدیران لسترسیتی از طرفداران توماس فرانک، سرمربی برنتفورد هستند، زیرا در نظر دارند برندن راجرز را از کار خود برکنار کنند.

استاندارد ایونینگ:

* مارسل برندز، مدیر فوتبال آیندهوون ادعا می‌کند که کودی گاکپو هرگز نمی‌خواست این باشگاه را در تابستان ترک کند و هیچ باشگاه لیگ برتری قیمت درخواستی هلندی‌ها برای جذب او را پرداخت نکرد.

* گراهام پاتر پشت درهای بسته با باشگاه سابقش برایتون، دیدار دوستانه‌ای برگزار کرد و بازیکنان تیم چلسی را آزمایش کرد، و کارنی چوکوومکا بازیکن آبی‌های لندنی، چند گل به ثمر رساند.

میرر:

* بارسلونا در حال بررسی خرید دیگری از چلسی در تابستان است. آن‌ها به دنبال وسوسه کردن جورجینیو هافبک این تیم برای انتقال به نوکمپ به عنوان جانشین سرخیو بوسکتس است.

دیلی استار:

* جانیک وسترگارد نمی‌داند چرا برندان راجرز او را از برنامه‌هایش برای تیم اصلی لسترسیتی حذف کرده است.

* ماریو بالوتلی درحال‌حاضر در باشگاه جدیدش Sion دچار حاشیه شده است و تیم سوئیسی پس از انتشار یک ویدئوی عجیب از او که در خوشگذرانی در میهمانی و ارائه گزارش‌هایی مبنی بر عدم حضور او در تمرین، بیانیه‌ای علیه او صادر کرد.

تایمز:

* وین رونی می‌گوید از اینکه به او فرصتی برای مربیگری در خارج از کشور داده شده خوشحال است، این درحالی است که که مدیران انگلیسی، حاضر به پذیرش چنین ریسکی نیستند.

میل:

* نیل ماوپی، خرید تابستانی تافی ها، متقاعد شده است که اورتون آپشن های مورد نیاز برای رقم زدن یک فصل فصل شگفت‌انگیز و برگشتن به مسیر اصلی در لیگ برتر را دارد.

* لیورپول برای آرتور ملو از طریق یک برنامه تمرینی سخت مهلت مقرر می‌کند تا او را با سایر سطوح آمادگی جسمانی تیم آشنا کند.

* هانسی فلیک نگران در دسترس نبودن مارکو رویس برای جام جهانی است، زیرا او در دیدار دیروز، بوروسیا دورتموند با شالکه دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه مچ پا شد.

سان اسکاتلند:

* آنگه پستکوگلو فاش کرده است که برای مدت بیشتری در سلتیک خواهد ماند زیرا در حال برنامه‌ریزی برای ماندن در این تیم تا چهار سال آینده است.

کد خبر 606016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.