بهره‌برداری از دپوی لاله متروی تبریز با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری تبریز گفت: بالغ بر چهار میلیارد تومان بودجه اولیه برای اتمام عملیات عمرانی دپوی لاله در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا در نشست با مدیران سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری تبریز با اشاره به تمهیدات لازم جهت بهره‌برداری از فاز سه و دپوی لاله متروی این کلان‌شهر، اظهار کرد: بالغ بر چهار میلیارد تومان بودجه اولیه برای اتمام عملیات عمرانی دپوی لاله در نظر گرفته شده است و با اتمام عملیات در این مجموعه شاهد بهره‌برداری از آن و آغاز استقرار تیم‌ها و تعمیرگاه‌ها و اعزام‌ها از این مجموعه خواهیم بود.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات ناوگان و تعمیر و نگهداری مترو، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با یک شرکت چینی، مقرر شده است ضمن بررسی دقیق خازن‌های به‌کار رفته در دستگاه‌ها، این خازن‌ها در صورت نیاز تعویض یا تعمیر شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری تبریز، با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری امن از فاز سه خط یک قطار شهری تبریز، گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه، تأمین سیستم‌های ایمنی معمول میسر نیست، از این‌رو تلاش خواهد شد که پس از در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای تأمین سیستم ایمنی، افتتاح فاز سه عملیاتی شود.

وی با اشاره به ضرورت تمرکز بر اتمام فاز سه خط یک متروی تبریز و بهره‌برداری از دپوی لاله، اضافه کرد: رفع مشکلات پیش‌روی بهره‌برداری از این پروژه‌های بزرگ نیازمند اقدام سریع، منظم و هماهنگی بخش‌های مختلف است.

کد خبر 606011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.