از رفع نواقص روشنایی تا رنگ‌آمیزی مبلمان پارک‌ها

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز طرح نگهداشت شهری ویژه رفع نواقص و بهسازی کامل پارک‌های سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، اکبر امجدی با اشاره به آغاز طرح نگهداشت شهری ویژه رفع نواقص و بهسازی کامل پارک‌های سطح شهر، گفت: این طرح از روز گذشته _شنبه بیست‌وششم شهریورماه_ در تمام مناطق ده‌گانه آغاز شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در طول یک هفته در هر منطقه شاهد ساماندهی و بهسازی کامل دو پارک خواهیم بود.

وی افزود: با اجرای این طرح نگهداشت شهری، بهسازی کامل ۲۰ پارک در طول یک هفته توسط نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز مناطق در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با بیان اینکه زمان پایان اجرای طرح نگهداشت شهری پایان سال جاری است، اظهار امیدواری کرد: با اجرای کامل این طرح بتوانیم طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تمام پارک‌های سطح شهر تبریز را تا پایان سال به‌طور اساسی تحت عملیات ساماندهی و بهسازی قرار دهیم.

وی گفت: رفع نواقص روشنایی، رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، رنگ‌آمیزی مبلمان پارک‌ها، اصلاح و مرمت مسیرهای دسترسی و لکه‌گیری آسفالت معابر، اصلاح و رفع نواقص و نصب باکس زباله، رسیدگی به وضعیت فضای سبز پارک‌ها و انجام گل‌کاری در محل‌های مورد نیاز، رسیدگی به وضعیت دستگاه‌های ورزشی و وسایل بازی کودکان و ایمن‌سازی آن، بهسازی وضعیت آبخوری‌ها و رفع نواقص آلاچیق‌ها از جمله موارد اجرایی مهم این طرح در پارک‌های سطح شهر است.

کد خبر 606009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.