توسعه فضای سبز کوهدشت با گونه‌های مقاوم

شهردار کوهدشت گفت: توسعه فضای سبز از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار شهرداری در سال جدید است.

کامیاب تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهری از برنامه‌های مهم شهرداری در سال جدید است، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ترمیم مداوم و گسترده فضاهای سبز و کاشت نهال در نقاط مختلف به ویژه ورودی‌های شهر انجام شده که موجب افزایش چشمگیر سرانه فضای سبز شهری شده است.

وی با اشاره به کاشت صدها نهال سرو در خیابان رهبری، افزود: درخت سرو یکی از درختان همیشه سبز، جذاب و مقاوم بوده که گونه‌هایی متنوع دارد و رشد آن بیشتر از درخت کاج است.

شهردار کوهدشت خاطرنشان کرد: درخت سرو از جایگاه بسیار ویژه‌ای در چشم‌انداز سیما و منظر شهری برخوردار است و با اسم درخت سرو صفت‌هایی از جمله بلند قامتی، استواری، استقامت و صبر به ذهن‌ها خطور می‌کند.

تیموری از تداوم فعالیت‌های عمرانی شهرداری خبر داد و تصریح کرد: کاترزنی، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت خیابان یادگار امام (ره)، ترمیم روکش آسفالت کوچه دلفان سه و آماده‌سازی انتهای خیابان ۲۴ متری تازه آباد شاهیوند با نظارت مستقیم معاونت عمرانی، ادامه روکش آسفالت منطقه تازه‌آباد، کوچه دلفان چهار و کوچه شهید سیروس دوست‌محمدی و ادامه نهضت آسفالت در معابر سطح شهر از خدمات عمرانی شهرداری در سال جدید است.

به گزارش ایمنا، کوهدشت مرکز شهرستان کوهدشت در استان لرستان است.

کد خبر 606004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.