بازسازی مدارس غرب شهرکرد در اولویت قرار گیرد

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان باید برای بازسازی مدارس ناحیه غرب اقدام کند، گفت: سرانه آموزشی در این ناحیه رعایت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه بیگی امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسئول ناحیه چهار شهرداری شهرکرد بومی منطقه است و به دلیل آگاهی به نیازها، مشکلات و چالش‌ها در ناحیه غرب موفق عمل کرده است، اظهار کرد: برنامه محور بودن و تحول‌گرا بودن از ویژگی‌های مسئول ناحیه چهار شهرداری شهرکرد بوده و بیشتر مطالباتشان پیگیری و انجام شده و به نتیجه رسیده است.

وی با اشاره به تملک‌های شهرداری در ناحیه غرب که به نفع مردم بوده است، افزود: ناحیه غرب با سایر نواحی شهری هیچ تفاوتی ندارد و نمایندگان شهروندان در مدیریت شهری در تلاش برای رفع معضلات تمام شهر هستند.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهر شهرکرد با بیان اینکه اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان باید برای بازسازی مدارس ناحیه غرب اقدام کند، تاکید کرد: سرانه آموزشی در این ناحیه رعایت نشده است، لذا باید نوسازی و تجهیز مدارس از جمله دبستان سمیه، دبیرستان رقیه و دبیرستان فارابی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 605980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.