افزایش هوشمندی مدیریت داده‌ها در ایتالیا

مدیران فناوری‌های روبیکن و سمسارا در ایتالیا در نظر دارند با همکاری یکدیگر اقداماتی بسیار اثربخش اعمال کنند و با بهره‌گیری از داده‌های ابرمحور خود، خدمات شهری را بهبود ببخشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی روبیکن که در زمینه مدیریت هوشمند پسماندها فعالیت می‌کند به همکاری با مدیران فناوری سمسارا پرداخته است تا استراتژی‌هایی برای بهبود خدمات برای مشتریان مشترک و شهروندان توسعه دهد. مدیران سمسارا مدعی شده‌اند که نتیجه این همکاری به بهینه‌سازی مسیرهای تردد ناوگان شهرداری و افزایش کیفیت خدمات شهروندی کمک زیادی خواهد کرد، ضمن این‌که در بهبود کارآمدی، تقویت عملکرد رانندگان، افزایش امنیت جامعه و صرفه‌جویی در منابع مالی مالیات‌دهندگان اثربخش خواهد بود.

فناوری‌های ابر محور سمسارا قابلیت دسترسی، تجزیه و تحلیل و بهبود عملکرد گسترده داده‌های جهانی را فراهم می‌آورد و از این طریق، می‌تواند در بهبود خدمات شهری نقش مهمی ایفا کند. در واقع، مدیران سمسارا مدعی شده‌اند که اشتراک داده‌های مفید این کمپانی، یک منبع بسیار مهم از اطلاعات شفاف و دقیق را در اختیار مشتریان می‌گذارد که به آن‌ها در بهبود کارآمدی، کاهش هزینه‌ها و افزایش پایداری عملکرد کمک زیادی می‌کند.

فناوری روبیکن نیز با ارائه خدمات ابر محور خود می‌تواند از طریق بهبود عملکرد مدیریت پسماندهای شهری و همچنین افزایش سرعت، هوشمندی و قدرت بازیافت، برنامه‌ریزان شهری را در بهبود مدیریت شهری و تلاش برای افزایش کیفیت زندگی یاری کند.

دسترسی به خدمات روبیکن اکنون در بازار نرم‌افزار سمسارا فراهم آمده، ضمن این‌که همکاری بین این دو کمپانی قرار است در آینده نزدیک به بهبود کارآمدی و پایداری ناوگان‌های دولتی منجر شود. مشتریان مشترک این دو کمپانی به زودی به داده‌های مربوط به سرعت، سطح سوخت، کدهای خطا و سامانه موقعیت‌یاب جهانی دسترسی خواهند داشت، ضمن این‌که امکان نشان دادن اطلاعات مربوط به خودروها و داده‌های عملیاتی به طور کامل در سراسر پلتفرم‌ها فراهم می‌آید که این امر به سهم خود می‌تواند به افزایش امنیت و شفافیت گزارش‌های ارائه شده از سوی هر کمپانی منجر شود.

افزایش هوشمندی مدیریت داده‌ها در ایتالیا

کد خبر 605976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.