هافبک خوش‌نقش تیم‌ملی از اردوی اتریش جا ماند!

باوجود تلاش‌های چندروز اخیر، احمد نوراللهی موفق به اخذ ویزای اتریش نشد و در بازی‌های تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال کشورمان مقابل اروگوئه و سنگال، غایب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتبال کشورمان امشب باید ایران را به‌مقصد اتریش ترک کند تا در فیفادی جاری، یک اردوی آماده‌سازی را پشت‌سر بگذارد و دو بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال را در تاریخ‌های یکم و پنجم مهرماه برگزار کند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران شب گذشته لیست نهایی بازیکنان دعوت‌شده به اردوی اتریش را اعلام کرد که نام احمد نورالله‌ی هافبک تکنیکی و خوش‌فکر تیم فوتبال شباب‌الاهلی امارات در آن دیده می‌شد، اما با این وجود، نورالله‌ی به‌دلیل اینکه موفق به گرفتن ویزای اتریش نشد نمی‌تواند تیم‌ملی فوتبال ایران را در این اردو و بازی‌های تدارکاتی پیش‌رو همراهی کند در حالی که در چند روز اخیر تلاش‌های زیادی برای برطرف‌شدن مشکل نورالله‌ی انجام شده بود.

با توجه به شرایط فعلی، ۲۶ بازیکن ملی‌پوش به اردوی اتریش می‌روند و احتمال اینکه بازیکن دیگری جایگزین نورالله‌ی شود با توجه به مشکلات و شرایط خاص سفر، بسیار کم است‌.

کد خبر 605887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.