"سالار آقاپور" بهترین بازیکن تورنمنت تایلند

بازیکن تیم‌ملی فوتسال ایران بهترین بازیکن تورنمنت شش‌جنبه بین‌قاره‌ای تایلند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تورنمنت فوتسال شش‌جانبه بین‌قاره‌ای تایلند روز گذشته با قهرمانی مراکش و نایب‌قهرمانی ایران به پایان رسید. تیم‌ملی فوتسال کشورمان در بازی اول خود در این تورنمنت فنلاند را ۲ بر یک شکست داد و سپس برابر ویتنام به پیروزی ۳ بر یک رسید.

ایران که با دو برد صدرنشین گروهش شد در نیمه‌نهایی حریف تایلند میزبان شد. این تیم قدرتمند آسیایی هم حریف شاگردان شمسایی نشد و فوتسالیست‌های کشورمان با نتیجه سه بر ۲ به فینال صعود کردند.

در سوی دیگر نیمه‌نهایی، مراکش توانست با غلبه بر فنلاند به فینال صعود کند و حریف ایران شود. بازی فینال نفس‌گیر و هیجان‌انگیز بود. در نیمه اول مراکش با دو گل به برتری رسید، اما در نیمه دوم ایران را ورق را برگرداند و بازی را به تساوی کشاند. بازی دو تیم به وقت‌های اضافه کشیده تا اینکه مراکشی‌ها ۳۰ ثانیه مانده به پایان وقت‌های تلف‌شده به گل برتری رسیدند و قهرمان این رقابت‌ها شدند.

سالار آقاپور که اولین گل ایران در این رقابت‌ها مقابل فنلاند را به ثمر رسانده بود و سپس در بازی با تایلند در نیمه‌نهایی خوش درخشید و درحالی‌که همه خودشان را برای وقت‌های اضافه بازی آماده می‌کردند، در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی، دروازه تایلندی‌ها را باز کرد تا شاگردان شمسایی به فینال برسند با این عملکرد بسیار خوب بهترین بازیکن تورنمنت شناخته شد.

کد خبر 605878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.