سازمان‌لیگ برنامه‌ای مناسب برای تیم‌ملی در نظر خواهد گرفت‌

مسئول برگزاری مسابقات لیگ‌ برتر فوتبال گفت: کی‌روش برای اردوهای تیم‌ملی پیش از جام‌جهانی دغدغه‌هایی دارد و نگاهش منصفانه است، سازمان‌لیگ نیز برنامه‌ای مناسب برای تیم‌ملی در نظر خواهد گرفت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی محمدنبی و منصور قنبرزاده، نایب‌رئیس اول و دوم فدراسیون فوتبال پیش از ظهر امروز به‌همراه محمدرضا کشوری، سرپرست سازمان‌لیگ و سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات لیگ فوتبال کشور نشستی با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال برگزار کردند و درخصوص برنامه‌های لیگ فوتبال کشور به گفت‌وگو پرداختند.

سهیل مهدی پس از این نشست، اظهار کرد: کی‌روش برنامه تیم‌ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که بر اساس نظر سرمربی قبلی تیم‌ملی بود را دید. ایشان دغدغه‌هایی دارد، چون تیم‌های حاضر در جام‌جهانی یک‌هفته بیشتر برای آماده‌سازی فرصت ندارند. همیشه این فرصت ۲۰ روزه بود و امسال یک‌هفته بوده و حالت ویژه‌ای برای تیم‌های حاضر در جام‌جهانی است. کی‌روش صحبتی مبنی بر تغییر برنامه لیگ نداشت، اما نحوه آماده‌سازی، برگزاری تمرینات و انتخاب نفرات اصلی برای او چالش‌برانگیز بود.

وی افزود: کی‌روش پیشنهادی ارائه کرد و ما هم مواردی داشتیم که در میان گذاشتیم. یکی دو پلن اولیه دیده شد و قرار است سازمان لیگ مناسبت‌ها، ایام‌ها و … را که تداخلی با برنامه لیگ نداشته باشد، برای تیم ملی در نظر بگیرد. سعی می‌کنیم لیگ را به برنامه‌های تیم‌ملی نزدیک کنیم.

مسئول برگزاری بازی‌های لیگ خاطرنشان کرد: کی‌روش منصفانه نگاه کرد و به بحث لیگ نگاه ویژه‌ای داشت. سازمان لیگ با حضور منصور قنبرزاده و رضا کشوری‌فرد نشان داد برای برنامه‌های تیم ملی و سرمربی آن احترام ویژه‌ای قابل است. خط قرمز ما تیم ملی است که بتواند پرتوان در جام جهانی شرکت کند. برای اینکه برنامه‌های مدنظر پیاده شود، نیاز به دو، سه روز مطالعه است.

مهدی گفت: فردا و پس فردا برنامه دو هفته از مسابقات لیگ که پس از پایان اردوی تیم ملی برگزار می‌شود را به باشگاه‌ها اعلام می‌کنیم تا برای برنامه‌ریزی و سفرهای‌شان تدارک لازم را دیده و در جریان باشند، مابقی هفته‌ها را می‌توانیم با در زمان دیگر و با برنامه جدید ابلاغ کنیم.

کد خبر 605872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.